Header Ads

Rangkaian Produk Terbaru Dari Althea A'Bloom

Rangkaian Produk Terbaru Dari Althea A'Bloom, Bila dengar je nama Althea mesti anda tau ia adalah produk dari korea yang sesuai untuk kita bagi warga Malaysia. Terbaru Althea ada keluarkan 3 jenis produk di mana ia sangat bagus dan di pakai untuk membantu masalah kita. Masa unboxing zira memang teruja sebab pembalut pun warna pink, bila buka wow tak sabar nak pakai.



Produk ini jarang kita jumpa di mana-mana pasaraya, antara produknya ialah:-
  • Meringue Puff 
    • Giant (Rm8) 
    • Baby (3pcs - Rm11) 
  • Sheet face mask 
    • Rm25 
  • Bha Blackhead Blaster 
    • RM16
Harga bagi produk dari korea ni pun berbaloi dan mampu milik, maringue puff terdapat dua saiz iaitu Giant Meringue dan baby Meringue. Memang comel sangat yang baby tu bila tengok balik macam marmellow lembut pula tu. Zira dapat masa bulan puasa bila tengok rasa nak gigit dan kunyah je. 

Bila ia terkena air, akan kembang sesikit dan memang sesuai sangat pakai untuk ratakan foundation, sebelum guna anda boleh basahkan dulu supaya ia lebih lembap dan mudah nak blend foundation di muka.  Bentuknya macam air mata pun ada but still comel. 



BHA Blackhead Blaster pula untuk hilangkan blackheads dan whitehead. Zira memang ada whitehead bila dah buang mesti ada lagi, kadang penat nak bersihkan hidung sampai merah-merah pun ada dah macam badut sarkes. Bila anda guna BHA Blackhead Blaster mudah je, cuma gosokkan di hidung dan tak rasa sakit. Hidung pun rasa licin, memang selesa lepas pakai dan bersihkan hidung. Apa yang best, anda boleh pakai sambil baring haha... Nampak tak, orang sekarang kalau boleh nak cuci muka pun nak baring. 


Produk seterusnya ialah A'Bloom sheet mask, ada 4 variasi iaitu moisturizing watermelon, Nourishing Avocado, Brightening Lemon dan Anti Blemish Peach. Ramai kata best dan texture lembut, jadi zira pun taknak ketinggalan nak juga try mask dari korea. Nak juga kulit macam artis korea nampak flowless, cantik tanpa makeup.



Harga sekeping RM2 je, semua murah-murah nak jimat boleh je borong banyak lagi pun kualiti pun terbaik, patutlah ramai suka beli barang Korea memang puas hati bila guna produk mereka tu, tahan lama kulit pun tak ada masalah makin cantik bila pakai dan consume produk Althea. Anda yang nak dapatkan produk Althea boleh ke website www.althea.kr macam-macam produk yang bagus.


10 comments:

  1. I'm using these products too. Love them!

    ReplyDelete
  2. Kak Sue pun tengah cuba juga nie.. teruja sangat..

    ReplyDelete
  3. sukaa yg sheet mask tuu, nama comel sgt semua. ehhh hritu ada jumpaa kt butterfly birthday hee

    ReplyDelete
  4. Semua rangkaian produk A'Bloom ni best kan? Puas hati

    ReplyDelete
  5. I like their facial masks and makeup puff are so cute.

    ReplyDelete
  6. Produk Althea semua best best kan. Tak pernah tak best

    ReplyDelete
  7. best, harga pun tak mahal. mampu milik

    ReplyDelete
  8. satu box brand ABloom ni TB dah try.. semua best2.. terutama BHA BlackHead Blaster tu

    ReplyDelete
  9. adoiii..asyik mask althe je yang ku jumpa tiap kali BW..hehe
    betul2 menghantui ni :-)

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.