Header Ads

Program Kuasai Marketing 2021-Formula Kuasai Zero Kos Marketing

Program Kuasai Marketing 2021-Formula Kuasai Zero Kos Marketing.  Ramai di kalangan kita nak belajar zero marketing, sebab ia adalah cara untuk jimat kos marketing tetapi kaedah zero kos marketing ini ambil masa untuk dapatkan kepercayaan pelanggan dan ia perlu menggunakan teknik yang betul.

Bukan mudah untuk kita dapatkan kepercayaan orang yang tak kenal kita dalam masa yang singkat, jadi teknik zero kos marketing ini kita perlu kongsikan posting yang bermanfaat supaya orang percaya kita serta produk yang kita nak jual tapi bukan hanya kongsi tentang produk saja tapi share benda lain juga supaya orang tak bosan dengan posting kita.  

Bagi yang tak faham tentang zero kos marketing anda tak perlu risau. Di sebabkan ekonomi yang tak menentu dan kita kena lebih mahir dan bijak membuat marketing yang murah,anda perlu kuasai teknik ini jika tak tau boleh belajar. Dengan ini, Richworks berbesar hati ingin membantu anda cara zero kos marketing yang akan berlangsung selama 3 hari, untuk membantu dalam strategi pemasaran dalam bisnes bagi tahun hadapan iaitu tahun 2021.

Strategi ini dapat anda amalkan supaya kos marketing dapat di kurangkan, pada tahun hadapan. Ramai usahawan telah berjaya dengan bimbingannya untuk ubah hidup dalam bisnes mereka apabila sertai mentoring oleh pihak Richworks. Teknik ini anda boleh pakai sampai bila-bila. 

Peluang untuk berjaya sentiasa ada dalam bisnes sama ada lambat atau cepat mengikut tandakan seseorang. Step-up untuk tahun 2021, menggunakan teknik pemasaran yang betul seterusnya dapat lonjakan jualan dan bisnes mereka berkali-kali ganda. Itu yang kita mahu peningkatan dalam jualan menggunakan teknik zero kos marketing, kepercayaan dalam perniagaan amat penting bagi seorang usahawan. 

Pengasas Datuk Wira Dr. Azizan Osman ingin membantu mereka yang bakal bergelar usahawan yang komited untuk formula gandakan sale serta pendapatan mereka bermula dari Zero. Misi Richwork adalah untuk melahirkan ramai usahawan pada tahun 2021 dengan zero kos marketing. 

Sejak Covid-19, ramai yang telah di buang kerja jadi untuk meningkatkan ekonomi dalam keluarga anda perlu mencari peluang untuk mengubah hidup. Richwork sebagai syarikat peneraju terbesar di Malaysia telah membantu 400,000 usahawan dengan penganjuran program virtual online secara percuma. 

Bagi mereka yang terkesan dengan krisis pendamic seperti Covid-19 serta sepanjang pelaksanaan kawalan perintah pergerakan (PKP) yang di jalankan oleh pihak Malaysia tahun ini. Pihak Richwork telah membantu perniagaan usahawan bagi penyelamatkan perniagaan mereka supaya jualan meningkat. 

Ilmu pemasaran berubah, pasaran berubah dan di Richwork sentiasa percaya dengan Result sebab Result matters

Mungkin ada yang masih tercari-cari cara tingkatkan jualan. Mulai sekarang anda perlu buat plan untuk perniagaan supaya bila bermulanya tahun 2021 anda tinggal ikut perancangan tersebut. Seperti plan dapatkan stock, plan promosikan barang dan plan untuk jualan. Tetapi semua itu perlu ada strategi yang baik supaya semua teratur mengikut perancangan.

Nak kuasai marketing tahun 2021?

  1. Berapa banyak zero kos yang nak gandakan
  2. Ingat lagi sale pernah RM0?
  3. Ingat lagi bila capai RM100?
  4. ingat lagi sale caPai Rm1000?
  5. Dah lupa capai RM10,00 yang pertama
  6. Dah pernah capai RM100,000 pertama dan pernah jatuh
  7. Dah capai Rm1 juta yang pertama? 

Ilmu pemasaran sentiasa berubah, jadi anda perlu lakukan perubahan dalam perniagaan untuk dapatkan jualan, nak gandaakan jualan dengan Zero Kos, ini adalah peluang anda sebelum masuk tahun 2021. Bagi mereka yang ingin tahu cara marketing dengan zero kos, inilah peluang anda kerana Richwork nak taja 3,000 orang yang buat pendaftaran awal 100% secara percuma. Kongsikan peluang ini kepada 10 rakan anda yang lain.

Bagi yang tak tahu tentang marketing atau tiada modal untuk buat marketing, anda wajib sertai program ini supaya apabila dapat keputusan setelah ikut teknik yang betul pasti anda tak percaya dapat jualan berganda. RichWorks berpengalaman lebih 12 tahun sejak 2008 dan telah melatih lebih daripada 10,000 syarikat dan menarik perhatian lebih dari 1.1 juta peserta.

Hasil dari program mentoring dan strategi perniagaan telah menunjukkan beribu usahawan berjaya dalam tempoh 24 bulan. Jika komited melakukan teknik ini, dan semua orang boleh berjaya kita lakukan teknik pemasaran yang betul. 

PROGRAM KUASAI MARKETING 2021 - FORMULA ZERO KOS MARKETING 

Tarikh : 25-27 Desember 2021 (Jumaat-Ahad) 

Masa : 9 pagi - 6 petang

Tempat : Aplikasi Zoom Webinar 

Jika kita ingin berjaya seperti orang lain, kita perlu tingkatkan usaha, sebanyak 777 usahawan yang terdiri daripada  usahawan kecil dan sederhana (PKS) dalam dan luar negara telah mengikuti program Richwork dan telah menjana jualan lebih 2 billion pada tahun ini. Walaupun ekonomi dalam keadaan krisis usahawan PKS tersebut yang lahir dari program mentoring di mana Spire dengan 466 usahawan dan Titanium dengan 311 usahawan telah menyaksikan peningkatan jualan. 

Jadi jika anda ingin tahu bagaimana mereka berjaya, anda perlu ambil peluang ini secara percuma dan daftar sebagai peserta antara 3000 orang peserta. Dengan teknik dan ilmu yang bakal anda dapat, anda boleh rancang pada tahun 2021 untuk tingkatkan jualan supaya kita tak struk bila menjelang tahun 2021. 


Twitter: azizanoficial TikTok: azizanosmanofficial_ Youtube: Azizan Osman

Facebook Page: Azizan Osman Instagram: azizanosman_official

Ada ke yang tak sabar, nak belajar cara macam mana usahawan lain buat zero kos marketing tapi jualannya meningkat? anda boleh ke link Website: www.zerokosmarketing.com untuk daftar. Peluang ini bukan mudah nak dapat, sebab Zira pernah tanya rakan yang lain nak belajar teknik ini RMxxx, kalau sertai program Richworks ini hanya percuma, tapi kena jadi peserta yang terawal. Nak tau siapa yang perlu sertai teknik ini, mereka adalah:-

  1. Bisnes tak jalan di sebabkan kos meningkat dan sale tak masuk
  2. Kos operasi meningkat, aktiviti marketing yang tak membawa hasil menyebabkan kos marketing meningkat
  3. Hutang bisnes meningkat, hutang bisnes yang semakin banyak akibat sale tak ada.
  4. Bisnes semakin merundum, kecewa sebab hasrat tak berjaya kerana bisnes semakin merundum dan jatuh. 

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.