Header Ads

WATSON TOP BRAND

WATSON TOP BRAND.Tentu ramai nak tau, brand apa yang terkenal dekat Watson. Di Watson adalah salah satu tempat para wanita membeli belah jika ada jualan murah. Tentu ramai nak tau ianya adalah produk makanan tambahan yang anda boleh amalkan untuk membantu mengatasi masalah jerawat, jeragat, sunburn, kulit berminyak dan banyak lagi 

Kitsui, jenama yang tidak asing lagi bagi kalangan penggemar jenama tersebut. Bagi yang pertama kali dengar anda boleh research atau cuba dapatkannya di Watson untuk mengetahui keberkesanannya dan mengatasi masalah muka yang anda hadapi.


Antara produk yang ada ialah Korea White, Ia dapat membantu masalah jeragat, jerawat dan kulit kusam. Sesuai bagi rakyat Malaysia yang cuacanya panas dan hujan sering hadapi masalah tersebut 



Korea White Kitsui, pengguna diabetes boleh menggunakannya kerana ia tiada kandungan gula dan bahan yang diguna adalah semula jadi. Sesiapa ada masalah di bawah anda boleh dapatkan Korea White Kitsui 

  1. Bertindak sebagai anti penuaan 
  2. Mencerahkan kulit muka 
  3. Memulihkan luka jerawat dan menutupnya 
  4. Menegang dan menggebukan kulit wajah 

Anda tak perlu risau jenama ini telah di ikhtiraf dan telah mendapat sijil halal serta ia mendapat award Asia Pacific health brand, Gemini Beauty Resources (M) Sdn Bhd, dan the World Brand Foundation 2022-2023. Jenama Kitsui ini terkenal di Watson dan sentiasa menjadi rebutan ketika jualan murah kerana ia antara suplement yang menjadi pilihan rakyat Malaysia dan ia berkesan jika di amalkan.  




\
Jenama Kitsui juga telah mendapat penghargaan dari Noble Raw Material Sdn Bhd. Selepas ini, anda tidak perlu rasa ragu dan was-was untuk amalkan Kitsui. Kitsui ini ada pelbagai produk seperti skincare dan supliment. Nak dapatkannya sangat mudah hanya di Watson bagi mereka yang tiada kenderaan anda boleh dapatkannya melalui online Shopee, Lazada atau laman web Kitsui




Ini antara Logo dan produk Kitsui 


Produk di bawah ini juga antara best seller yang berada di pasaran, kalau nak tau kenapa best seller anda boleh cuba. Harga juga berpatutan dan mampu milik yang sesiapa yang ingin dapatkannya.







Ini
adalah trophy daripada award yang jenama Kitsui dapat.
 Ia sekarang tidak asing lagi, dan apabila Zira cakap tentang produk Kitsui ramai yang tau banyak kelebihan produk ini dan mudah untuk dapatkannya.


             



Selepas ini anda tidak perlu risau tentang status halal sebab ia memang bersih dan halal ini sijilnya halal brand dari Kitsui. kesemua produk yang Kitsui keluarkan anda perlu cuba sebab ia sedap dan berkesan bagi saya yang penting selamat di amalkan. Trophy Kitsui dapat pun cantik designnya. 






Ini adalah penghargaan daripada Watson untuk pihak Kitsui kerana telah mengeluarkan produk yang berkualiti kepada pengguna. Kesemua produk Kitsui terdapat kelebihannya tersendiri mengikut masalah yang di hadapi oleh pengguna untuk menyelesaikan masalah tersebut. 

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.