Header Ads

Produk Terbaru Keluaran Tasneem Naturel Iaitu Cf-Patch Dan Sleep Tight Patch

Produk Terbaru Keluaran Tasneem Naturel Iaitu Cf-Patch Dan Sleep Tight Patch, Kini pihak Tasneem Natural 5000 patchura secara percuma kepada sesiapa sahaja yang ingin dapatkannya bagi membantu anak anda yang tidurnya sentiasa terganggu di sebabkan hidung tersumbat akibat selsema. CF-Patch & Sleep Tight Patch, penyelesaian yang dapat legakan selsema dan bantu tidurkan anak agar lena sepanjang malam. Ianya berkelulusan FDA, yang best tidak berbau kuat dan mudah untuk digunakan.


Sesiapa yang hendak dapatkan Tasneem Patshure boleh klik SINI  terdapat 2 patch keluaran baru iaitu 5000 untuk diedarkan yang penting 100% semula jadi memang sesuai sangat untuk bayi dan kanak-kanak ia jenama yang boleh di percayai. Macam Zira anak memang selalu kerap selsema jadi nak cuba juga dapatkan Tasneem naturel sebab bila malam anak akan nangis sebab hidung tersumbat. 

Bila anak tidur terganggu automatik mak-mak tidur juga akan terganggu di sebabkan tangisan anak. Zira memang akan cari jalan penyelesaian untuk anak tidur lena terutamanya apabila selsema ia akan menyebabkan ketidakselesaan anak untuk tidur. 


CF- PATCH 100% NATURAL HERB PATCH

Anda boleh menyelesaikan masalah anak-anak anda seperti batuk, hingus, pernafasan dan suhu. 

1    Atasi Batuk - 

  • Batuk yang berpanjangan tentu menyakitkan buat si manja. Kita yang dewasa pun jika batuk tak berhenti rasa seksa dan sakit tekak apatah lagi mereka yang baru nak kenal dunia.

2   Keringkan Hingus - 
  • Si kecil masih belum pandai menyeluarkan hingus sendiri. Mengelap hingus hanyalah sementara hilangkannya. Ayuh rawat dari punca.
3    Melancarkan Pernafasan - 
  • Tiada hingus, tiada lagi bendalir dan tahi hidung yang menyumbatkan rongga pernafasan. Nafas pun tidak lagi berbunyi. 
4    Turunkan Suhu -
  • Buat bayi yang selsema dan pada masa yang sama, turut alami demam. Cf-patch dapat membantu turunkan suhu badan dengan pantas.
Bahan-Bahan Aktif Cf-Patch Yang Membantu Menyelesaikan Masalah Bayi

Tendrilleaf & Chekiang Fritillary Bulb berupaya untuk bantu turunkan suhu panas tekak yang menjadi punca kepada batuk. Akar Indigowood & Whiteflower Hogfennel Root pula menjadikan tekak lebih selesa dan membebaskan kahak.


Antara ramuan lain termasuklah 
  • Heartlef Houttuynia Herb sebagai penyahtoksin dalam badan 
  • Pepperweed & Apricot Seed untuk bantu melancarkan & melegakan paru-paru
Cara guna CF-Patch

Caranya senang sahaja, iaitu buka pelekat utama, kemudian buka pelekat yang berbentuk bulat akhir sekali tampal pada bahagian depan dan belakang dada. nampak kan, sangat mudah untuk gunakan, anda boleh gunakan sehingga hilang masalah selsema, batuk, sukar bernafas atau suhu badan anak anda naik. Sedikit sebanyak CF-patch membantu anda menarik nafas lega kerana masalah tersebut dapat diatasi.

Jika anda anda pandai cabut sendiri pelekat tersebut zira sarankan pakaikan waktu anak anda sedang tidur atau hendak keluar kerana waktu itu mereka akan leka lihat sekeliling.

Tasneem naturel SleepTight Patch

Manfaat Sleep Tight Patch pula ia membuatkan anak anda rasa selesa seperti;-

1    Kitaran Tidur Yang Lebih Baik. 
  • Sleep Tight Patch dapat bantu memberi bayi jadual tidur yang lebih teratur.
2    Tidur Yang Nyenyak 
  • Tidur yang nyenyak dan berkualiti sangat penting untuk tumbesaran dan mood bayi yang baik.
3    Kurangkan Keresahan 
  • Keresahan boleh menjadi salah satu punca bayi enggan tidur, merengek dan meragam.
4    Kurangkan Situasi Terbangun 
  • Bayi yang kurang terbangun tengah malam, tidur ibu ayah pun kurang terganggu.

Bahan-bahan aktif Sleep Tight Patch

Thinleaf Milkwort & Silk Tree Albizia Bark dapat bantu meningkatkan kualiti tidur dan memori serta bertindak sebagai anti-depresi. Manakala Amber & Raw Dragon Tooth dapat menenangkan saraf, melancarkan peredaran darah dan mengurangkan keradangan.


Antara ramuan lain termasuklah Spine Date Seed & Caulis Polygoni Multiflori untuk bantu menyah angin dalam badan dan Angelica Dahurica & Lotus Plumule yang mempunyai fungsi antipiretik untuk kurangkan demam dan meredakan sakit-sakit badan. 

Cara Guna Sleep Tight Patch
  1. Pilih kawasan kulit yang hendak di tampal dan hendaklah bebas daripada rambut losyen dan minyak.
  2. Tanggalkan Sleep Tight Patchure daripada plastik pelekat. Elak daripada tangan basah.
  3. Tampalkan pelekat Sleep Tight Patchure pada titik akupunture, samaada di bahu, belakang dan juga pinggul.
  4. Cadangan pemakaian pelekat Sleep Tight Patchure adalah selama 6-8 jam. 

Kenapa perlu dapatkan Tasneem Patchure segera

Tasneem Patchure memang di perlukan oleh bayi kerana mereka tidak boleh lagi makan ubat, cara menyelesaikan masalah yang di hadapi salah satunya ialah dengan memberi Cf-Patch dan Sleep Tight Patch hanya menampal di badan si kecil, cara ini sedikit sebanyak dapat membantu memberi keselesaan si kecil.



Dengan menggunakan produk Tasneem Naturel iaitu Patchure CF-patch dan sleep Tight dapat membantu ibu bapa lena dan ia selamat di gunakan oleh si kecil.

Shortcut Mudah 

Mengapa perlu beratur panjang di klinik, atau menghabis masa yang lama menyapu pelbagai produk kalau boleh main lekat je.

Tak Berbau Kuat 

Tak seperti koyok yang berbau terlalu herba dan keras, Tasneem Patchure tidak meruap sehingga satu bilik berbau busuk.

Tiada Kesan Gam 

Tak meninggalkan kesan lekatan. Gam juga tidak terlalu kuat sehingga menyakitkan bayi ketika mencabutnya.

Bebas Toksin, Lulus FDA 

Tasneem Patchure diyakini selamat untuk kegunaan bayi & kanak-kanak. Rumusannya adalah 100% dari herba semula jadi.


Untuk dapatkan Cf-Patch dan Sleep Tight Patch secara percuma anda boleh ke website Tasneem Naturel dan isi maklumat yang di perlukan oleh pihak Tasneem naturel jangan ragu lagi ia jenama yang boleh di percayai yang membantu anak tidur lena dan juga anda. 


No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.