Header Ads

Esok exam

Assalamualaikum 
Satu dah lepas datang lagi cabaran baru harus berjuang, esok exam cuak kot walaupun nampak steady, cam relek je tapi dalam hati bole gugur jantung ni bila teringat exam dah dekat.    

Bila exam masing-masing jadi seorang yang bersemangat membaca, hehe... exam je. Bangun malam tidur siang, ada cam burung antu tak? kenapa orang slalu bangun malam untuk belajar korang tau, sebabnya malam keadaan rasa tenang sikit bila nak baca buku, kurang bising jadi mudah untuk kita ingat apa yang kita baca.  

Kalau zira baca buku, buku tu akan jadi teman dan mula cakap dengan buku? uall penah baca buku kuat-kuat tak? tu juga adalah salah satu untuk kita ingat apa yang kita baca. 

budak-budak umah tengok zira, baca buku siang malam "budget rajin konon" dorang tak tau masih tak cukup masa nak baca buku, ni la namanya baca buku last minit.....

Last minit je rajin, kelam kabut nak baca nasib baik subjek lain gap jauh adalah masa sikit nak borak dengan buku (^_^) hehe, OKEY good luck untuk diri sendiri. Mesti korang pelikkan baru konvo exam lagi, ni namanya mulakan idup baru untuk terus berjaya.

terima kasih sudi baca (^_^)

8 comments:

  1. Gud luck..
    Study hard ni kalu las minit.
    Sm cm shark jugak le time kolej.
    Nk study smart mmg x smart le.
    Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu nk smart skrang memang dh tak sempat...

      Delete
  2. goodluck hehehe hwaiting!

    ReplyDelete
  3. bw here! jom join ga lia :) http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/09/duo-giveaway-by-amilia.html

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.