Header Ads

Women Online magazine

Assalamualaikum 

Sapa kat sini pernah baca majalah online? memang menarik artikal yang anda di situ seperti fesyen wanita yang berhijab, tip pengurusan kewangan dan diet yang sihat. Bagi mereka yang tidak pernah baca majalah online anda boleh layari laman web www,wom.my. Baca majalah online lebih mudah, jimat malah banyak input yang dikongsi.

Antara tajuk yang menarik di www.wom.my ialah cara jadi menantu idaman ibu mertua. Ini sesuai bagi mereka yang belum kawin ciri-ciri mana yang ibu mertua anda suka. kesemua tip ini sangat mudah anda praktikkan dari sekarang tetapi anda harus sabar untuk lalukan kesemuanya. Mudah-mudahan tip ini dapat membantu mengeratkan silatulrahim anda 

dengan ibu mertua. 



1. menghormati orang tua
2. cari persamaan
3. penuh prihatin
4. berfikiran positif
5. selalu kepa
6. minta pandangan dan nasihat orang lain

Semoga tip ini membantu anda menjadi menentu yang di cari, terdapat juga ekstra tip di majalah online ini nak tahu apa tip yang ada jom baca majalah online wanita


tip yang ni zira rasa memang sweet, entri yang bertajuk bercinta selepas kawin masing-masing mesti malu-malu kucing nak jumpa bakal suami/isteri. Bagi zira bercinta selepas kawin lebih digalakkan selain mengelakkan maksiat berlaku ia juga dapat mengekalkan hubungan selepas kawin dan bercerita kisah zaman kanak-kanak bersama pasangan. Perkawinan yang ditentukan ahli keluarga bukanlah perkara yang asing tetapi ini sudah lama berlaku sejak zaman ibu bapa kita lagi. 


Jangan anda membantah jika ibubapa anda sudah carikan pasangan untuk anda, mungkin dialah yang terbaik untuk anda atau jika anda sudah ada pilihan sendiri lebih baik anda berbincang dengan ibubapa anda terlebih dahulu kerana kita akan bersama pasangan hingga tua. 

tip yang telah dikongsikan oleh majalah online wanita ialah:

1. membuat temu janji
2. jaga hubungan dengan keluarga mertua
3. berterus terang dengan pasangan anda
4. buka hati anda
5. mendapatkan zuriat

Bagi mereka yang belom ada jodoh atau sibuk dengan aktiviti hariah sehingga tiada masa untuk cari jodoh anda boleh minta ibu bapa anda carikan jodoh untuk anda. Pilihan kita belum tentu terbaik, pilihan ibubapa mungkin terbaik, tetapi pilihan Allah sentiasa terbaik. Setiap orang sudah ditentukan jodoh tetapi anda haruhlah berusaha untuk mencari jodoh anda sendiri. Memang menarik tip yang telah dikongsikan semoga anda dapat pasangan yang terbaik dan kekal hingga ke syurga. 


Bagi mereka selepas kawin banyak perbelanjaan yang perlu dikeluarkan dan berkongsi perbelanjaan dengan pasangan. Kehidupan selepas kawin berbeza dengan sebelum kawin, selain perbelanjaan yang perlu dikongsikan dengan pasangan anda harus pandai bahagikan masa dengan kerjaya. Pengurusan kewangan perlu dirancang dengan baik supaya tiada masalah kewangan  pada masa hadapan juga bagi mengelakkan hutang keliling pinggang. 


Tip menarik yang telah dikongsikan adalah :

1. berwaspada ketika berbelanja
2. rujuk oang berpengalaman
3. tetapkan matlamat selepas kawin
4. agihkan pendapatan
5. rekod perbelanjaan
6. kerap berbincang bersama
7. Keluar dari bebanan hutang
8. kumpul duit lebihan

pengurusan kewangan yang baik dapat memberi kebahagiaan terhadap keluarga anda dan ia dapat menjamin kehidupan yang lebih selamat dan harmoni. Bagi mereka yang rasa yang terlalu boros atau tak boleh kawal diri dari membeli anda digalakkan membaca teknik kehidupan selepas kawin.  Majalah online ini banyak membantu uruskan kehidupan kita seharian dan beri cadangan yang kita tidak terfikir, serta banyak idea yang telah dikongsi dengan pembaca.


8 comments:

  1. tak pernah baca..tq for info

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome.... banyak tip yang dikongsikan

      Delete
  2. Bolehlah baca lepas ni, tak perlu beli ke kedai lagi. Terima kasih share..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. best baca majalah online ni banyak benda kita boleh belajar

      Delete
  4. Seriously ade? Haha. Baru tau laa..adeh, ketinggalan betul ni. -_-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a... memang ada cuma ramai yang tak tau lagi

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.