Header Ads

bersama Heliza helmi

Assalamualaikum

korang dah baca entry yang lepaskan pasal kem ramadhan kat Sacc convention centre ni nak crita lagi sikit masa Heliza Helmi datang, ramai yang nak amik gambar dia termasuk zira. Kak Helizakan comel, ada sorang peminat dia siap jerit lagi kak saya minat akak sebenarnya tak brapa kuat sangat la dia jerit kalau kuat sume orang dengar.

Selain tu, masa Heliza nak nyanyi ada sorang budak ni asik berdiri dengan Heliza, tak sabar nak bergambar kot.... takut ramai orang bergambar dengan Heliza tu yang dia duk depan je. Masa zira nak amik gambar Heliza nyanyi budak tu yang tersenyum-senyum agaknya dia ingat zira nak amik gambar dia tu yang duduk tak pentas asik senyum jer.


Cer tengok budak tu, dari awal sampai abis Heliza nyanyi dia asik kat situ je.... nasib baik budak tu comei


masa Heliza nyanyi, rasa sebak pulak teringat mereka yang berada di Gaza....


tu dia, belajar dulu cara nak pose sebelum amik gambar dengan kak Heliza


Akhirnya dapat bergambar dengan Heliza ^_^

6 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.