Header Ads

Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Assalamualaikum


contest yang mudah untuk kita sertai dan menangi hadiah yang disediakan memang besar dan menarik dalam bentuk WANG TUNAI. Sejumlah RM2600 untuk dimenangi! jika ingin sertai sila klik SINI
Selalu zira dengar shaklee ni bagus, disebabkan tak tau apa khasiatnya dan apa yang baik shaklee ni cuba mendiamkan diri tanpa apa-apa pertanyaan. macam-macam produk yang telah dikeluarkan ALFALFA COMPLEX SHAKLEEB COMPLEX SHAKLEEVITAMIN C SHAKLEEB , dan GLA SHAKLEE ha tu dia banyak dak produk keluaran shaklee ni? sebenarnya ada lagi kalau korang nak tau kalau berminat boleh tanya pengedar-pengedar yang berdekatan dengan rumah anda.  

ni aku bagi mana pengedar setiap negeri kalau ada apa-apa nak masalah tanya je dorang  YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu),BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah),ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah),SihatVitamin (Seremban).


Okey, ni nak bagi tau sikit khasiat yang di senaraikan kat atas tu dan respon testimoni yang zira baca dekat blog pengedar. Garlic Shaklee ni  mengurangkan tekanan darah tinggi,  menolong mengurangkan tahap kolestrol. VITAMIN C SHAKLEE Meningkatkan fungsi T-Cell dan Macrophage (Fungsi sistem pertahanan badan, sel darah putih) , Meningkatkan pertumbuhan tisu. B COMPLEX SHAKLEE B6 penting untuk pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi badan, Membantu dalam pembinaan protein dalam tubuh ALFALFA COMPLEX SHAKLEE Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ia kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutama akibat dari ekzema, resdung, alergik dan gegatalan.






Sapa pernah makan shaklee boleh share dengan zira apa korang tunya testimoni dan produk apa yang korang makan? mesti banyak perubahan dan masalah dapat diselesaikan dengan shaklee. benda yang buat kita sangat seronok ialah bila apabila kita tiada masalah dalam hidup, tapi itu tak mungkin berlaku sebab Allah akan beri ujuan kepada hambanya mengikut kemampuannya sama ada ujian kecil atau besar. 


untuk mengelakkan penyakit semakin melarat kita kena hindari penyakit tersebut wang mampu dicari tetapi kesihatan tiada di pasaran dan nilainya lebih berharga berbanding wang ringgit. 



Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.
Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.
Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

Disebabkan sudah azan subuh maka tamatlah penaipan entry tentang shaklee pada jam 5.54 pagi hari khamis. Jom solat subuh jangan lambat-lambatkan solat sebab masa tak kan menunggu kita, ia akan berjalan dan terus berjalan, tanpa kita sedari.


umur semakin meningkat, 

kematian juga semakin dekat, 
hari  berjalan dengan cepat, 
kiamat dah nak dekat.

tetiba keluar pantun empat kerat pulak, pantun yang berbentuk nasihat menyedarkan kita yang dunia ini adalah sementara yang kita harus kejar ialah akhirat kehidupan yang kekal abadi.


Contest “Bonus Akhir Tahun”  berlangsung selama 2 1/2 bulan bermula dari 15hb Oct – 31hb Dec 2014. Siapa yang berminat untuk memeriahkan kontest ni jemput joint dengan perasaan yang berkobar-kobar ye, kerana hadiah yang disediakan memang aummmm terbaik. Tarikh AKHIR menghantar entri penyertaan pada 16hb November 2014 pada jam 11.56 malam (sebulan sebelum tarikh tutup contest). 

9 comments:

  1. Saya juga pengguna Shaklee lebih dari 10 tahun. Vitamin dia mmg bagus. Try ESP baik utk kesihatan dan diet. Tq sis join contest ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah makin tambah sihat, dan dapat cegah penyakit

      Delete
  2. Good Luck dik

    Sis pun join gak..cuba2 nasib..hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Saya pun pengguna shaklee..saya ambik vita-lea & b-complex..rasa lebih bertenaga & semangat terutamanya semasa kerja..semoga berjaya dalam kontest ni ya! saya pun baru je join..
    Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks....
      good luck juga, sama-sama kita jadi pemenang :)

      Delete
  4. Penulisan yang sangat berinformasi mengenai Shaklee.
    Tak terlawan saya.Hehe
    Semoga berjaya insyaAllah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...
      ni hanya sedikit info yang saya dapat kongsi

      Delete
  5. entri yang ringkas dan padat tentang shaklee..semoga berjaya dalam contest ini

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.