Header Ads

Blogger buat duit online

Assalamualaikum 

Bila tengok tajuk dia pun semua orang dah seronok, teruja dan semakin bersemangat nak baca, mana taknya tengok ramai blogger berjaya buat duit dengan blog dan tak payah bersusah payan nak interview bagai dengan jem dan ramai pulak peserta yang nak interview untuk mendapatkan pekerjaan dah makan masa nak ke tempat kerja serta duit minyak.


Buat duit dengan blog, seronok di dengar tapi bukan mudah untuk dapat duit tersebut sebelum itu mari baca sampai habis sama ada ia susah atau senang buat duit online? buat duit online memerlukan ilmu yang cukup untuk dapatkan duit yang banyak kalau yang baru belajar jangan putus asa untuk dapatkan duit dengan blog walaupun sedikit perlu bersyukur, mungkin masa hadapan duit itu akan berganda lebih banyak. Jika rasa tak yakin anda boleh tanya pakar SEO atau pakar affiliate mereka akan kongsi ilmu dan menolong anda.


Selain itu, kita boleh daftar  iLancee.com ini adalah salah satu cara untuk buat duit dengan online. satu pekara yang paling mudah untuk anda dapatkan duit dari blog ialah sertai contest jika hadiah tersebut wang tunai anda akan merasai buat duit dengan blog untuk kali pertama. Saya pun belum cukup berjaya lagi sebab banyak ilmu yang perlu diterokai. 


Testimoni

Bila anda baca status ni pasti kita ingin jadi sepertinya, tapi bagaimana caranya? ramai tertanya-tanya betul tak? caranya anda boleh klik DI SINI. bila tengok testimoni di atas mesti anda tidak sabar untuk mendapatkan duit dari blog atau online. Selain ikut step yang diberi anda juga memerlukan orang yang lebih berpengalaman yang telah dapat duit online atau mentor untuk tunjuk cara yang betul supaya usaha anda selama ini tidak sia-sia. 

Buat duit tanpa modal 

itulah yang digemari ramai orang tapi ramai yang tak tahu caranya contoh anda boleh tengok DI SINI tetapi anda perlu korbankan masa dan tenaga untuk lalukannya. Jika anda sanggup pasti anda berjaya. Cara ini sebenarnya sudah ramai ketahui tapi tidak ramai tahu cara yang betul. Anda juga perlukan rujukan untuk buat duit online, seperti  Kitab SEO Merah Jambu.

Bakat/minat

tidak ramai yang mempunyai bakat melukis vector cara ini juga boleh mendatangkan hasil mengikut kretiviti anda mempromosikan bakat anda. Selain itu jika yang berminat bermain coding anda boleh buat service tersebut kepada pelanggan ia juga tidak memerlukan modal. 

Bakal/minat yang ada dalam diri anda adalah satu keistimewaan dan boleh dijadikan wang yang berlipat kali ganda "mesti korang bersinar mata"  jika dapat untung berkali ganda dan benda itu anda tidak pernah terfikir pasti seronok juga dapat. Benda yang saya suka ialah review produk kerana cara ini paling mudah untuk dilakukan tetapi memerlukan info yang tepat dan betul inilah pendapatan yang pernah saya dapat.

contoh lukisan yang saya dapat :-

Kepada mereka yang mempunyai kemahiran melukis jangan segan silu tunjukkanlah bakat anda yang selama ini terpendam, jika ramai yang berminat pasti anda akan menjadi rebutan. 

Betapa mudahnya buat duit online, anda boleh ikut salah satu cara buat duit online ini ataupun kesemuanya jika anda mempunyai masa terluang dan sanggup korbankan masa serta tenaga. Tajuk  tugasan Akhir Cabaran iPhone 5s sangat disukai orang ramai kerana ramai yang bukan blogger ingin tahu bagaimana mereka dapat duit melalui online macam saya dulu ternyata ia sangat mudah. 


menjadi agen
seorang agen hanya perlu promosikan produk untuk jual kepada pelanggan buat duit online ini juga tidak memerlukan modal anda hanya perlu promosikan produk orang lain dan anda akan dapat komisen daripada hasil jualan anda. 
Cara buat duit, jika berminat melihat bisnis unilevel marketing anda boleh sertai walaupin hanya RM2 jika ramai sertai ia akan jadi banyak. Untuk anda lebih memahami tentang bisnes unilevel marketing anda boleh baca Hari-Hari dengan World of Hijab.  

Tarikh terakhir menghantar entri terakhir cabaran iPhone 5s adalah pada 11.59 pm, 7/11/2014 kepada mereka yang belum menghantar cepat-cepat hantar ya supaya tidak terlepas peluang terakhir. Entri peserta akan dinilai bermula pada 8/11/2014. Cabaran terakhir ini adalah penentu kemenangan anda, semoga berjaya kepada semua peserta. 


Penaja Utama
  1. http://amariman.com
Penaja Individu
  1. http://www.ombakcreatives.com
  2. http://ejamothman.com
  3. http://www.eridy.com
  4. http://www.hilalazmi.com
  5. http://www.eizil.com
  6. http://www.asamboi.my
  7. http://www.diarymama.com
  8. http://pendekarberkuda.org
  9. http://www.saji.my
  10. http://abangensem.com
  11. http://www.enveeus.com
  12. http://www.pakarniaga.com
  13. http://anarm.net
  14. http://www.daddydee.net
  15. http://www.sunshinekelly.com
  16. http://sweetkurma.com
  17. http://awn.my
  18. http://mawarmerah2008.com
  19. http://www.blogieta.com
  20. http://www.broframestone.com
  21. http://www.akmaomar.com
  22. http://khairilmazri.com
  23. http://wowberita.org/
  24. Japan Budget Trip

8 comments:

  1. seronok tau buat duit online ni.. :) cuma jangan putus asa dan terus usaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dapat hari2 lagi best masyukkkk

      Delete
  2. Assalamualaikum. Satu perkongsian yang menarik, seronok membacanya :D Hehe
    Semoga berjaya ya! ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam... terima kasih teruskan membaca ya

      Delete
  3. bestkan kalau dapat duit on9 sendiri

    ReplyDelete
  4. boleh melukis tapi vector tak reti >.<

    ReplyDelete
  5. Setahun sekali dpt duit dr blog..huhu...klu rajin mesti bulan2...ni sbb mls...

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.