Header Ads

Nuffnang 8th birthday


Walaupun dah dua tahun aku berkecimpung dengan dunia blogging tapi masih belum berkempatan joint event nuffnang yang awesome. Pendapat aku, antara aku dengan nuffnang masih baru dan perlukan hubungan silaturrahim. Yela dulu mana tau wujudnya nuggnang ni, orang lain buat blog kita pun sibuk nak buat blog. Bila dah buat blog tak tau pun kita boleh jana pendapatan dengan blog dan nuffnang memberi peluang jana pendapatan sampingan terasa cemburu bila orang lain dapat invoice dapat RMxxx dengan berblog wah, teringin tau nak dapat income dari nuffnang.

Mungkin aku perlu rajin update , CPUV aku masih confius sebenarnya tapi dengan rujukan blog yang lain mungkin ia dapat membantu.

Dekat blog aku ada iklan nuffnang siapa yang ada masa boleh klik iklan tersebut kekadang ada contest yang korang perlu joint sebab ia sangat mudah dan hadiah yang ditawarkan memang terbaik. Apabila aku tengok #Nuffnang8irthday dekat blog rakan blogger yang lain dorang enjoy dengan birthday party nuffnang. 

"Saya harus mendapatkan Crabtree & Evelyn  kerana ia bau yang menyenangkan orang yang berada disekeliling kita, sebagai seorang pelajar saya perlukannya supaya sentiasa selesa apabila berada di kelas sepanjang hari dengan adanya Crabtree & Evelyn ia dapat menceriakan hari saya".



Image love yang di bentukkan dengan kasut menunjukkan "Saya harus dapatkan Pedro dengan gaya rock kerana style kasut yang terkini dan design yang menarik sangat sesuai untuk digayakan pada zaman moden ia juga sesuai untuk mereka yang minat terhadap gaya rock moden" 

 #pedroshoes_official#NuffnangxPedroMY AND #Nuffnang8irthday @pedroshoes_official 



2 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.