Header Ads

Refinity hilangkan jerawat dengan mudah

Assalamualaikum 

Hampir seminggu aku menggunakan produk Refinity, dan dalam masa sama bila nak guna Refinity mesti belek-belek muka betul ke boleh hilang jerawat yang degil ni? Susah nak hilangkan jerawat dan kalau hilang pun mesti ada jejak. *menci tau ada jejak jerawat ni* 


Aku tau mesti ramai yang tercari-cari produk untuk hilangkan jerawat termasuk jejak dia skali. Bukan main berusaha keras aku search produk hilangkan jerawat macam-macam yang keluar di skrin laptopku ini terus tak tau nak pilih yang mana satu. Macam-macam nak try, tapi risau tak sesuai kat kulit elok je ada sikit jerawat nanti tetiba banyak terus depa buat parti kat muka aku. Jerawat ni kekadang buatkan seseorang kurang yakin dengan diri sendiri walaupun kita tahu yang diri kita ada kebolehan yang orang lain takde.


Alhamdulillah, aku jumpa dengan Refinity sebelum cuba sesuatu produk mesti kita nak tau apa kandungan yang di gunakan betul tak, di sebabkan ia menggunakan bahan semula jadi dan sesuai untuk kulit sensitif tambahan pula ia diformulasikan oleh Ahli Farmasi Malaysia jadi aku yakin terhadap produk Refinity Acne Hydrogel . 




Kenapa wujudnya jerawat?

  • biasanya dialami oleh golongan remaja akil baligh dan dewasa disebabkan oleh perubahan hormon badan yang normal.
  • Jerawat boleh terbentuk disebabkan oleh jangkitan bakteria akibat penyakit, alahan atau salah penjagaan kulit.
  • Kosmetik biasanya menjadi penyebab jerawat di wajah wanita. Penggunaan kosmetik boleh menjadi penyebab jerawat kerana pemakaiannya yang berlebihan, tidak sesuai dengan bahan pembuatannya.
  • Kulit yang kurang nutrisi juga menjadi penyebab jerawat di wajah kerana nutrisi kulit juga penting mendapatkan cukup nutrisi, dari makanan sihat.
Inilah sebab terjadinya jerawat yang tak di undang

Kenapa perlu pilih Refinity Acne Hydrogel untuk menghilangkan jerawat di wajah?
  • Pantas bertindak
formulasi Acne Hydrogel FOCUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah kembali lebih licin bersih berseri sepantas 24 jam.
  • Mudah digunakan 
hanya sapu dua kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
  • Sesuai untuk kulit sensitif
Acne Hydrogel diasaskan dari herba asli dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.
  • Pengiktirafan
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT 151105679K) dan persatuan penggunaan islam Malaysia dan diyakini halal dan dijamin keberkesanan.

Dulu bila datang bulan takde nak tumbuh jerawat semenjak akhir-akhir ni kulit macam semakin sensitif sikit-sikit tumbuh jerawat tu yang membuatkan aku tak selesa. Kekadang sakit wooo bila ada jerawat sentuh sikit rasa macam nak nangis ja tak tahan tapi tangan ni gatai duk asik sentuh ja jerawat dan membuatkan bakteria mula hinggap dan tinggalkan jejak.


Siapa kata sejarah tak boleh berulang? Inilah pengalaman yang menyebabkan aku risau apabila bertukar hormon. Walaupun pengalaman tak boleh di warisi tetapi pengalaman sama boleh terjadi kepada orang lain. Korang rasa ngeri tak walau pengalaman tersebut terjadi tak korang? kalau aku, nauzubillah, jauhilah pengalaman sama yang pernah terjadi kat aku ini. 


Astagfirullahhalazim, kalau terjadi kenalah iktiar cari jalan penyelesaian bukan salahkan takdir, betul tak? Entry kali ni macam banyak iktifar pula, takpa benda yang terjadi ada hikmahnya iaitu aku bertemu Refinity Acne Hydrogel dan tiada kesan sampingan bila menggunakannya.




Kini Refinity sentiasa membantu aku masa memerlukannya ia juga senang dibawa ke mana saja, cara packagingnya pun cantik kalau yang tak tahu pasti ingatkan ubat dan kalau korang nak dapatkannya ia berada di farmasi. Cara penggunaannya sungguh mudah, pertama bersihkan muka dan keringkan kemudian sapu Refinity Acne Hydrogel di bahagian jerawat seterusnya gunakan secara konsisten 2 kali sehari iaitu pagi dan malam.


Testimoni





Okey, nampak tak kesan yang super awosome daripada Refinity Acne Hydrogel kalau nak dapat kesan yang flawless kena try Refinity. Lelaki pun boleh pakai ia untuk semua peringkat umur yang mempunyai masalah kulit sensitive, jerawat yang baru tumbuh, jerawat lama, jerawat batu, jerawat pasir dan bekas jerawat yang hodoh juga boleh digunakan pada wanita mengandung atau menyusukan anak kerana bahan aktif yang terkandung hanyalah herba asli. 



suka sangat dengan #refinity, result sangat memuaskan dan yang pasti tidak mengecewakan.



Korang kena cuba terutamanya yang ada masalah jerawat dan bekas jerawat, lepas ni dah tak payah risau tapi kenalah konsisten nak pakai sesuatu produk barulah ada hasilnya.

info lanjut :

Website

Page FB

Minisite
www.acnehydrogel.com

6 comments:

  1. Replies
    1. memang bagus skrang dah nak ilang bekas jerawat.. suka2

      Delete
  2. Ena pakai memang mengecut sungguh jerawat.. Puas hati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat puas... kalau habis kena beli lagi

      Delete
  3. nampak hebat produk ni. jeragat x de ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde.. best guna.. kalau konsistent cpt skit ilang

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.