Header Ads

Hilangkan masalah wanita dengan feminine wash permata sunti

Assalamualaikum 

Dulu masa takde produk feminine wash, memang rasa tak selesa. Semua orang pompuan mesti pernah alami benda macam ni iaitu ketidak selesaan dan kegatalan di MissV yang ada elergic lagikan tak boleh makan seafood. Selain itu, kena kerap tukar pantyliner 3 ke 4 kali di sebabkan bau dan keputihan. 

Macam-macam produk juga cari nak atasi masalah ni, kalau keluar agak leceh kena kerap pergi tandas, tandas awam sekarang bukannya free sekarang semua pakai duit. Allah, rasa nak nangis ja dengan kegatalan yang terlampau sampai tak tahan. 

Jadi, apa yang nak share hari ni masalah yang sebelum ni menjadi runsing dekat kepala akhirnya berakhir dengan adanya feminine wash. Masalah keputihan hilang lepas 2 minggu guna Feminine wash. Lepas ni memang akan terus guna untuk penjagaan yang optimum di sebabkan kandungan  ekstrak pati pinang muda, manjakani, ekstrak sireh, akar serapat, kacip fatimah dan gabungan herba terpilih memang sesuai sangat bagi mereka yang ada masalah sama macam aku, lagi pun ia bertindak sebagai antiseptik semulajadi yang dipercayai membantu mengatasi semua masalah dalaman wanita. 


Cara penggunaan
  • tekan dua titik gel ketelapak tangan dan letakkan air sedikit sehingga berbuih
  • sapu dengan rata buih tadi dikawasan vagina dan biarkan dua minit
  • Biarkan buih tersebut meresap kemudian bilas dengan air bersih
Suka tak bila masalah selesai? bagi aku bila hilang satu masalah terasa macam satu beban dah kurang dan kepala pun rasa ringan ja. 


Kebaikannya:
  • merawat masalah wanita dengan cara mudah
  • merawat masalah keputihan dan bau yang kronik
  • merawat kegatalan dan luka melecet
  • mengetatkan otot dalaman lepas bersalin
  • memberikan rasa kering dan selesa 
  • dihasilkan daripada pinang muda dan sireh
bagi mereka yang cari untuk menyelesaikan masalah macam ni boleh wassap 019-4884682. ia mengandungi 100ml dengan harga RM65 dan tahan 3 bulan dan  ada kelulusan KKM 


Untuk orang pompuan lepas bersalin kena dapatkan feminine wash permata sunti, nak tau sebab apa? bila rahim mereka sihat, di luar juga akan nampak sihat kecerian di wajah kita dapat tengok jika dalaman tak sihat. 

Harga pun berbaloi berbanding kita kerap tukar pantyliner 3 ke 4 kali sehari. Telah terbukti ia dapat merawat pelbagai masalah keintiman wanita dengan banyak testimoni.

Testimoni:



baguskan harap lepas ni, ibu-ibu lepas bersalin atau wanita yang tengah ada masalah sama dapat atasinya dengan feminine wash permata sunti. kalau nak tau lebih lanjut atau nak dapatkan Permata sunti boleh PM 019-4884682

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.