Header Ads

Tentukan diskaun tookar kereta baru anda dan beli secara online



Duduk depan komputer pun boleh Tookar kereta, Kita biasa dengar shopping online seperti kasut, baju ataupun shawl boleh dapatkan barang yang di inginkan, kini nak dapatkan kereta idaman pun di hujung jari.

Laman web terbaru yang telah dilancarkan minggu lepas iaitu Tookar. Merevolusikan Pengalaman Membeli Kereta Secara Online, bagi mereka yang merancang untuk tookar kereta atau nak dapatkan kereta baru boleh cari pengalaman baru dengan duduk di rumah dan tookar kereta idaman korang melalui manam web www.tookar.my.


Tookar merupakan laman web baru jual beli kereka secara online. Semua orang pasti mempunyai keinginan memiliki kereta sendiri, nak survey harga dan tengok budget pun susah bila kita pergi kedai kereta sebab biasanya juru jual kadang-kadang akan push kita untuk beli.


Kereta ini cantik, kereta ini sesuai untuk puan/cik, kereta ni tahan lama macam-macam cara depa pujuk kita untuk beli kereta. Susah macam ni, mood nak beli kereta pun dah takde. 




Bagi mereka yang ingin tookar kereta kecil kepada besar untuk keselesaan anak-anak, korang boleh berunding untuk dapatkan harga yang terbaik. Pastu, nak tau kenapa Tookar ini mudah untuk urusan jual beli, ia kerana semua pengedar atau penjual secara serentak.


Memudahkan pembeli, pengedar dan juga penjual kereta dalam satu laman platform serta dapatkan diskaun mengikut harga yang kita sendiri tetapkan. Wahh, syokkan. tak payah mengadap muka juru jual dekat tengah panas terik semata-mata nak dapatkan kereta dengan harga murah.




Tookar adalah yang pertama di rantau ASEAN. Caranya sangat mudah, korang cuma perlu tetapkan jumlah diskaun untuk membeli kereta baru. Kemudian jika pengedar bersetuju dengan jumlah tersebut barulah dapat membeli pada harga di inginkan. Kemain lagi, zaman sekarang ni boleh tookar kereta secara online je




ini adalah jenis-jenis kereta yang korang boleh tookar seperti BMW, isuzu, proton, toyota  dan banyak lagi. Terdapat 13 jenis kereta yang korang boleh tookar. Tinggal pilih mana yang berkenan.


Nak terus tempah kereta baru klik je SINI , untuk promosi merdeka bermula 22 Ogos hingga 16 September 2016, setiap tempahan kereta baru melalui Tookar anda akan menerima bauncer Lazada bernilai RM300, sambil Tookar kereta sambil shopping, bestnya semua baru. Kereta baru barang pun baru. 




Untuk pembaca setia blog ini, ada kod istimewa tau, iaitu SL1AKR7S masa buat tempahan gunakan kod tersebut untuk dapatkan hadiah sama ada beg backpacker/ travel bag/ handbag bernilai RM150 khas untuk korang, Kod sah sehingga 31 desember 2017 saja.

Cara nak tempah kereta

Korang boleh tengok gambar kat bawah atau klik SINI ,cara menukar kereta dan merealisasikan impian anda.



jangan lupa gunakan Kod yang dah bagi untuk dapatkan hadiah lumayan. Kalau lupa guna rugi uall, nanti cuma dapat kereta je hadiah lain tak dapat.

Untuk maklumat lanjut :

laman web : www.tookar.my
Facebook: https://www.facebook.com/TookarMY/

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.