Header Ads

Chinese New Year Megasales


Chinese New Year Megasales, banyak laman web sedang buat maga sale di Nile.com.my juga tidak ketinggalan membuat mega sale sempena chinese new year, dengar katanya ramai juga yang gemar beli barang online di Nile.com.my  Harga di Nile boleh tahan murahnya sekarang ada megasale makin jimatlah duit, boleh shopping banyak sikit. Nile ada buat contest boleh rujuk blog Lyssasecret cara untuk joint.



Di website Nile.com.my barang yang aku nak pakaian dan beg, sebab di laman web tersebut barang tersebut sangat murah berbanding laman web yang lain, lagi pun design tersebut hanya ada di Nile je. Jadi tak rugi kalau shopping online di hujung jari.



Corak Haniya blouse ini aku tertarik sebab ia bercorakkan bunga sakura, ia kelihatan nampak tenang dan cantik bila di pakai, warna yang sesuai untuk di gayakan pada musim bunga dan juga perayaan tahun baru cina. Design yang sopan dan ia juga mempunyai lining inside, warna yang lembut dan harga juga berpatutan. 

Product: Haniya BlouseCNY2017 Sales price: RM23.90
Date: 24/01/2017
Time Start: 2.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 169 units only




Beg bewarna biru ini sesuai digayakan ketika pergi event bertemakan casual kerana ia nampak simple tetapi bergaya apabila dipakai. Terdapat tiga jenis beg tetapi mempunyai satu warna, kalau korang nak warna lain boleh tengok link INI terdapat 4 warna iaitu putih, biru, hitam dan kuning tetapi mempunyai tiga jenis design.

Product: Woman bagCNY2017 Sales price: RM29.90
Date: 23/01/2017
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 150 units only




Haniya blouse adalah meterial chiffon ia selesa di pakai kerana mempunyai lining inside, ia juga sesuai dipakai jika hadir ke majlis casual. Selain itu, haniya blouse mudah di gosok dan tidak mudah kedut apabila dipakai, terdapat saiz S hingga XXL.

Product: Haniya BlouseCNY2017 Sales price: RM23.90
Date: 24/01/2017
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 150 units only




Retro Simple Women HandBag, beg yang sesuai dimiliki ketika bersantai bersama rakan. mempunyai empat ruang untuk simpan barang supaya kita mudah mengambil barang di dalam beg, jahitan yang kemas dan detail membuatkan ia tahan lama dan koyak.

Product: HandbagCNY2017 Sales price: RM17.90
Date: 23/01/2017
Time Start: 2.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 350 units only





Jogger Pant/ Sport Pant mempunyai 3 saiz iaitu M, L dan XL. Sport Pant boleh di pakai ketika bersukan atau berkelah di waktu petang di atas rumput yang menghijau. Banyak warna yang ada nak tau ada berapa boleh ke link ini 

Product: Sport Pant
CNY2017 Sales price: RM18.90
Date: 20/01/2017
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 317 units only

Jom shopping di Nile, boleh jimat dengan harga yang berpatutan. Kesemua koleksi yang ada di Nile semua aku suka, sebenarnya susah aku nak pilih, rasa nak beli semua je stok yang ada sementara promosi masih ada.



No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.