Header Ads

Keratan Akbar Sinar Harian Inovasi Tisu Basah Imaan Suci Cleansing Wipes


Siapa yang masih ragu-ragu dengan imaan suci cleansing wipes ini sangatlah rugi sebab dah ramai yang gunakannya untuk memudahkan bersihkan wajah dengan cepat dan berkesan. Jika korang berada di dalam kereta dan waktu itu sedang jem boleh ambil kesempatan tersebut untuk bersihkan wajah sebelum sampai ke destinasi.

Produk yang mesra wuduk ini sangat segar kerana tiada alkohol yang terkandung didalamnya dan ia akan membuatkan wajah kita tidak berasa pedih jika bersihkan menggunakan imaan suci cleansing wipes ini.



ada sesetengah produk meletakkan alkohol di dalam wet tisu bagi mereka yang risau dengan kandungan yang tidak di ketahui korang boleh tukar kepada imaan suci cleansing wipes. Yakin dan suci apabila menggunakannya tambahan pula ia produk bumiputera.

Selain itu, ramai juga artis sudah menggunakannya seperti memey, adira, irma hasmi dan ramai lagi, tidak lupa juga artis lelaki yang menggunakannya seperti aroon aziz, angah raja lawak, achey serta Kamal Adli, sebenarnya ramai juga artis lelaki yang sudah menggunakannya untuk bersihkan wajah, buang daki serta makeup. Ia buka khas untik perempuan tetapi juga untuk lelaki.

Kalau korang tak nampak tulisan tu boleh baca di akhbar online sinar harian apa keistimawaan tisu basah ini dan bagaimana ia mudah berkembang dengan cepat. 




KENAPA IA DI PANGGIL MAGIK TISU IMAAN 


1. Purified water :Air yang telah melalui proses tapisan mengikut kualiti control atau standard umum (water for pharmaceutical use)
2. Propylene Glycol : pelembap bebas minyak ( untuk melembap dan refresh kulit)
3. Phenoxyethanol : ejen pewangi (untuk mengekalkan bau dan bau tahan lama)
4. Polysorbate 20 : Bahan pelarut minyak (mengawal minyak pada muka)
5. Perfume : minyak wangi haruman bunga
6. Cetylpyridinium Chloride : Anti septik ( untuk membunuh bakteria merbahaya pada muka, juga ia di gunakan pada ubat gigi, pewangi mulut dan tablet hisap )
7. CocoAmidopropyl Betaine: sabun/ pembersih yang di hasilkan dari minyak kelapa bahan organic (untuk membersih kotoran pada muka )
8. Tocopheryl Acetate : Vitamin E ( banyak manfaat untuk kulit Muka ) 

Korang perasan tak , takde pun di tulis alkohol. Yes, itulah yang di namakan magik takde alkohol pun muka tetap bersih bila lap muka dengan imaan suci wipes. Nak tahu kenapa alkohol tak di letakkan di dalam tisu imaan ini sebab ALKOHOL bila lap pada kulit muka , muka akan mudah cepat jadi kering.



Tisu Imaan ini untuk melembapkan muka jadi bagus untuk korang nak sentiasa inginkan kulit lembap dengan cuaca Malaysia yang cepat kering. Setakat makeup tebal atau yang water proof memang takde masalah untuk tisu imaan ni nak cuci muka. Lagipun, ia sesuai untuk semua jenis kulit muka  termasuk kulit sensitive yang bertindak sebagai pembersih dan pelembap muka. Lepas guna muka rasa segar dan bersih serta wangi.

Untuk dapatkan tisu imaan cleansing wipes korang boleh whatapp dan taip " IMAAN" ke 0193922261 dan page imaan Tanggal Makeup Sepantas 10 Saat

1 comment:

  1. Bagus la produk ni.Yg paling halal dan tiada alkohol. terbaik. :)

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.