Header Ads

Majlis blogger raya 2016 sajian D-hidangan


Majlis blogger raya 2016 yang telah dianjurkan oleh HAI BLOGGER, sangat meriah. Hidangan Sajian d-Hidang Catering Penaja Bersama CVS Production , Blogrdirect , dan MIWA Jelly Drink . Majlis ini lebih meriah walaupun ia di buat di bawah kemah tetapi rasa macam hadir ke Majlis perkahwinan pula.


Pengansas Hai blogger iaitu Halim Brother inginkan majlis yang nampak berlainan. Ya, beliau telah membuatkan kami rasa kagum dengan decoration tersebut. Event ini bertempat di Sajian d-Hidang, Jalan Tukul P15/P, Seksyen 15, Shah Alam.


Hidangan yang disediakan sangat sedap, dan telah membuatkan kami tak sabar nak makan makanan yang disediakan. Ramai blogger yang turut hadir dalam majlis tersebut. Lampu liplap-liplap mengimbau kenangan lalu, rasa sayu je. Semua berubah bila kita semakin dewasa.




Sajian d-Hidang adalah syarikat katering yang mempunyai record yang baik dalam menghidangkan makanan dari segi kualiti makanann dan sentiasa mendapat maklumbalas positif daripada pelanggannnya. Sebab itu ramai yang telah suggest Sajian d-hidangan kalau sesiapa yang nak buat rumah terbuka dan majlis perkahwinan.


Aliff Aziz merupakan mewakili syarikat katering Sajian d-Hidang. Sebelum makan kami telah  diterangkan mengenai kejayaan dan kelebihan yang diberikan oleh syarikat katering Sajian d-Hidang. Pelbagai juadah yang ada tidak ramai pemilik katering yang menyediakan hidangan yang banyak kepada pelanggan mereka jadi ini adalah kelebihan Sajian d-hidangan.




Sebelum majlis bermula, sempat lagi kami bergambar di majlis tersebut. Memang cantik gambar yang di ambil oleh CVS Production mereka juga mempunyai studio sendiri di sri kembangan sesiapa yang nak ambil gambar family atau wedding boleh contact CVS Production.








Projek terbaru Hai Blogger iaitu BlogrDirect. Ia merupakan satu platform dan medium komuniti blogger untuk menjana pendapatan dengan mempromosikan syarikat yang ingin bekerjasama. Bagi sesiapa yang nak jana income melalui blog WAJIB register Blogdirect, bolehlah korang cari duit walaupun duduk di rumah ia lebih mudah sebab tak perlu keluar rumah.






MIWA Jelly Drink edisi Boboiboy manakala Cool Hijab turut menjadi penaja untuk hadiah dan goodies bag para blogger. Sangat seronok bila berkumpul bersama blogger yang baru dan lama, boleh mengeratkan silaturrahim di samping bertukar ilmu tentang blogging. 


Majlis tak lengkap kalau takde emcee, rasa sunyi je bila tak dengar coleteh emcee yang suka mengusik,Emcee pada dari tersebut ialah  Sufilla Aida dan Muhd Fuad. 


Tetamu yang di jemput khas oleh Hai Blogger iaitu Tuan Hafiz Mansor (cool hijab) , Jasseica Rashid ( Miwa Jelly Drink), Tuan Noorizam Shah & Puan nana ( Emorra). Jemput tengok gambar-gambar semasa majlis blogger raya 2016 anjuran Hai Blogger ini ya.










SAJIAN D HIDANG (M) SDN BHD 
Sajian d-Hidang Catering 
33 Jalan Tukul P15/P, Seksyen 15, 
40000 Shah Alam, Selangor, Malaysia 

Facebook : Sajian d-Hidang Catering 
No Pejabat: 03 – 5510 8776 / 9776 / 3773

1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.