Header Ads

Perfect Glow Foundation Membantu Mengecutkan Jerawat


Perfect glow foundation membantu mengecutkan jerawat, majoriti setiap wanita ingin cantik dan menawan, Bila kita mengatakan tentang kecantikan pasti ramai yang mencari produk kecantikan sama ada di pasaraya ataupun di sosial media. Kecantikan adalah lumrah setiap wanita. Ramai yang telah cadangkan satu foundation yang mampu memberi kecantikan asli hanya dengan mengenakan sedikit sahaja foundation.

Kepada mereka yang tidak gemar mengenakan makeup tebal-tebal seperti opera cina atau pengantin baru. Anda boleh dapatkan perfect glow foundation kerana tidak perlu memakai bedak selepas mengenakan perfect glow.


Kelebihan Perfect Glow Foundation

Ia memberi kesan seawal 3 minit, sangat pantaskan kesannya jadi nak pergi mana-mana pun senang tak perlu ambil masa yang lama untuk makeup. Siapa yang memakai foundation ini mereka akan rasa selesa di wajah kerana tidak berminyak/ bercapuk yang penting ia full coverage. 

Membantu mengecutkan jerawat, yang ini rasa magik sikit biasa orang pakai foundation nak cover jerawat tapi perfect glow kecutkan jerawat mana tau satu hari jerawat tu terus hilang, ajaibkan. Selain itu, ia juga membantu mencerah dan gebukan kulit. Dapat merawat masalah kulit kering dan kusam serta melembabkan kulit. 

Perfect glow sesuai untuk mereka ingin menegangkan kulit supaya kekal awet muda serta memudarkan parut. Best bila kita apply foundation ni, ira dah try ringan je kulit nampak shining je sebab kulit lembab. Tahan sehingga 3-6 bulan pakai sikit je boleh cover semua muka. 

Testimoni Perfect Glow


Ira suka pakagingnya ala-ala princes, cantik sangat tengok dari jauh pasti ramai terpikat. Bentuknya yang kecil molek mudah di bawa ke mana sahaja, bila masukkan dalam beg ringat je ibarat kita apply foundation ini ringan bila apply. 


Sebenarnya kita boleh atasi masalah kulit dengan menjaganya dengan baik, seperti cuci muka bersih-bersih bagi mengelakkan bakteria berjangkit dan hindar dari udara kotor. Bila muka cantik ia dapat tingkatkan diri kita untuk berdepan dengan orang ramai bila kulit bermasalah jika segan nak jumpa orang ramai.

Ira sendiri pernah alami, ada seketul jerawat besar dekat muka lepastu warnanya merah, memang rasa malu sangat tapi terpaksa buat tak tau. Cover dengan foundataion je, nasib baik tak nampak merah bila cover walaupun boleh nampak jerawat besar tu, sebab itu ira sangat memahami mereka yang ada masalah-masalah macam ni.

Jangan di tegur masalah muka kawan kita kerana mereka sedar dan pasti akan cari jalan penyelesaiannya. Insha'allah, Perfect glow dapat membantu cover kulit anda dan dengan izinnya mana tau jerawat makin malu nak timbul. Bagi yang berminat nak dapatkan foundation magik perfect glow korang boleh whatsapp di nombor yang tertera 013-2500015 (ila).

5 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.