Header Ads

Ladang Farmasi Lynnity Untuk Kesihatan Anda

Ladang farmasi Lynnity untuk kesihatan anda, sekarang bukan mudah nak tengok pokok herba banyak pokok-pokok dah di tebang dan tumbuhan herba semakin pupus. Bumi kita juga semakin panas kerana itulah berlaknya bencana seperti banjir dan hakisan tanah.



Sayangkan anak cucu kita tak dapat tengok pokok herba secara real, tapi kalau nak tengok perlu ke kawasan hutan simpan atau tempat-tempat yang di jaga tumbuhan herba tersebut dengan baik. Sikap manusia yang mementingkan diri ini akan membawa keburukan kepada generasi akan datang.

Zaman sekarang terlalu banyak makanan segera jadi sukar untuk dapatkan makanan yang sihat jika tumbuhan herba tidak ada banyak penyakit yang akan timbul kerana itulah penawar segala penyakit.

Zira pernah cerita tentang ladang farmasi Lynnity sebelum ini, banyak fungsi herba untuk kesihatan kita setiap fungsi herba ada khasiat tersendiri. Alhamdulillah, walaupun kini pokok-pokok sudah banyak di tebang tetapi kita tetap boleh dapat khasiat yang baik dari ladang farmasi Lynnity. 



Botanic juice, rasanya pahit-pahit masam, pelikkan rasanya tapi ia takdelah piau sangat pahitnya bagi zira masih boleh telan lagilah sebab rasa macamnya sedap juga macam limau. Siapa yang peredaran darahnya tersumbat ia bagus untuk melancankan darah. 

Yang tengah diet juga boleh amalkan botanic juice kerana ia membantu membakar lemak dalam badan serta meningkatkan metabolisma. Sesuai sangat untuk kesihatan dalam badan yang memerlukan khasiat herba.


Tuang setengah botanic juice ke dalam cup yang di sediakan, anda boleh minum terus atau buncuh dengan air masak

Untuk mendapatkan kesihatan dan kekuatan tulang yang baik anda boleh dapatkan botanic health. Ia dapat membantu menjadikan sendi anda lebih baik serta Menbaikpulih dan mengekalkan kesihatan tulang. Kita perlu menjaga kesihatan tulang supaya badan sentiasa cergas tanpa ada sakit-sakit sendi yang akan menghalang pergerakan kita untuk melakukan aktiviti harian.



Botanic health juga mengawal Kolestrol, dan tekanan darah. Satu kotak terdapat 15 sachets/20 gm setiap satu, ia mempunyai kalsium yang tinggi jadi sesuai bagi mereka yang ingin mengelakkan tulang rapuh serta gigi hilang. Untuk mengekalkan tulang yang kuat anda perlu amalkannya setiap hari.



Cara amalkan botanic superfood sangat mudah, anda perlu ambil sepaket dan bancuh ke dalam air sehingga rata untuk dapatkan khasiat yang baik. Bukan senang nak amalkan cara pemakanan yang sihat sebab kebiasaannya makanan yang tidak sihat itulah yang sedap sebab itu kita perlu seimbangkan cara pemakanan agar penyakit-penyakit yang tidak di ingini tiada.


Bagi mereka nak tahu info lanjut boleh ke website tersebut.:-
Facebook : https://www.facebook.com/lynnity.botanic/
Website : www.lynnity.com/
Instagram : @lynnityhealth

10 comments:

  1. Selalunya makanan yang sihat2 ni memang tak sedap. Sebab pure kan. Teringin pula nak cuba. Nak diet dan nak sihat (Lebih penting). Sekarang byk sgt penyakit dek kerana pemakanan yang tak sihat. Hmmm

    ReplyDelete
  2. bagusnya dapat khasiat cuma dengan minuman je..

    ReplyDelete
  3. Zaza kerap lengguh dan sakit pinggang boleh la jgk kan if try minum ni.. Kdg2 buat keje sikit pun dah letih..

    ReplyDelete
  4. Sng cmni kan. Hanya tambaj air je

    ReplyDelete
  5. Part nak mengelakkan tulang rapuh serta gigi hilang ni yg seronok...gigi Sally byk pecah hancur padahal xde rosak pun

    ReplyDelete
  6. Bagus consume prduk nih kan

    ReplyDelete
  7. Wah, nampak menarik semuanya. Berkhasiat.

    ReplyDelete
  8. Nampak macam menarik jer tu..

    ReplyDelete
  9. Bagus untuk kesihatan..nampak menarik produk dia

    ReplyDelete
  10. Emi sendiri dah lama dah x amalkan ambil supplement ni. Duk amalkan pemakanan sihat je skrg. supplemeny mahai zaman ekonomi x brapa nk okay ni haha

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.