Header Ads

4 Tisu Terbaik Keluaran Imaan

4 tisu terbaik keluaran Imaan, Produk Imaan sangat popular dengan keluaran tisu yang memudahkan para wanita untuk bersihkan muka. Zira menjadi agent semasa founder sedang survey produk lagi tertarik dengan keluaran tisu yang sangat uniq. Masa ini tiada agent yang jual tisu cuma ada tisu basah untuk baby, untuk lap-lap montot baby je kan.


Kini setelah imaan di kenali ramai maka ramai pesaing akan keluarkan produk tisu, jadi imaan inginkan kelainan supaya lebih ramai yang sukakannya maka terdapat 4 tisu terbaik keluaran Imaan yang menjadi pilihan ramai. Bukan sahaja orang dewasa malah baby pun boleh pakai tisu imaan. Antaranya ialah :-

TISU PEMBERSIH WAJAH (BIRU)

  • Tisu ini sangat popular bagi wanita masa kini, tisu penanggal makeup imaan mempunyai Alor Vera dan Vitamin E. Sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit berminyak  dan jerawat. Menghilangkan makeup sepantas 10 saat. Menyegar dan membersih iaitu 2 in 1. Ramai artis menggunakan tisu ini kerana mereka kerap makeup apabila ada shooting atau photoshoot.

TISU PEMBERSIH SOLEKAN PREMIUM (PINK)
  • Tisu penanggal makeup premium mengandungi argan oil, Alor vera dan vitamin E. Ia sangat sesuai  untuk kulit kering dan sensitive. Menyegar dan membersih iaitu 2 in 1. Produk ini masih baru dalam pasaran tetapi sudah banyak feedback positive dari pelanggan. Bau yang wangi seperti wangian baby. Selain itu kelebihannya ialah kaya dengan antioksidan iaitu melambatkan kesan penuaan.

TISU BAYI DAN SEISI KELUARGA (KUNING)
  • Selamat di gunakan oleh bayi, mempunyai extra madu yang lembut pada kulit, Alor vera dan Vitamin E ia juga tisu pelbagai guna. Tisu ini dapat menghilangkan bau badan boleh di gunakan seperti deadorant, untuk penjagaan orang sakit yang tidak boleh kena air. Selain itu ia juga membersihkan peralatan mainan kanak-kanak, perabut dan lain-lain.
TISU PENJAGAAN MISS V (PURPLE)
  • Tisu khas untuk penjagaan miss V, ia dapat mengurangkan kegatalan dan ketidak selesaan. Aroma mawar yang wangi dan extra sireh membuatkan anda lebih yakin sepanjang hari. Tisu miss V ini adalah untuk kegunaan luaran sahaja.
  • Daun sireh mengandungi antiseptik dan antioksidasi yang berkhasiat mengatasi masalah gatal, bau dan menbegah kuman.
  • Pati mawar bertindak sebagai penyeimbang PH dan memberi rasa nyaman dan sejuk pada kulit. Anda boleh gunakan semasa kecemasan dan ketika ketiadaan air. 
  • Tiada air, sabun atau tisu di tandan tiada lagi masalah.
Sekarang terdapat promosi hebat yang sukar kita dapat di pasaran ataupn hari-hari biasa. untuk pengetahuan semua harga tisu satu kotak ialah RM90 "18 peket" untuk tisu biru, kuning dan ungu. Harga tisu pink ialah RM120 sekotak "18 peket" tetapi untuk promosi harga RM85 sekotak untuk tisu biru, kuning dan ungu, manakala tisu pink RM108.



Harga promo ini sempena tahun baru, jadi bagi yang ingin mencuba boleh try sekarang Kepada yang ingin menjadi agent harga tidak sampai RM300 pun sangat murah tau berbanding produk lain. Tisu imaan laku macam pisang gorang sangat pantas jualannya. Magrib tadi tengok berita ramai kena buang kerja, sementara tunggu dapat kerja lain apa kata duit yang ada anda joint imaan. Untuk maklumat lanjut boleh whatsapp 019-3922261 (ira) .


4 comments:

  1. memang besf pakai tisu ni.. wajib kena ada =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, saya suka kuning sebab boleh pakai 1 family. kalau nak beli lagi boleh wasap ya

      Delete
  2. sha pernah gunba yg biru tu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang terbaru pink, sedap bau dia. boleh wasap saya kalau nak order.

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.