Header Ads

Pelancaran Estetika Medispa Shah Alam

Pelancaran Estetika Medispa Shah Alam, selalu dengar Estetika ni artis-artis je yang pergi, bila tau ada cawangan akan buka di Shah Alam nak juga tau harga yang mereka tawarkan. Murah ke mahal? bila datang ke pelancaran pembukaan cawangan baru tengok harga tidak terlalu mahal dan semua orang masih mampu mengambil service yang di tawarkan.


Bagi mereka yang tidak tahu cawangan di Shah alam dekat mana, ia berdekatan dengan Me'nate, tempat ini mesti semua orang taukan. Zira kerap juga pergi Shah Alam, bila ada cawangan di mudahlah nak pergi Estetika Shah Alam tak perlu pergi jauh-jauh untuk buat rawatan muka dan mendapatkan khidmat nasihat.

Bila tengok laman web rasmi estetika medispa banyak cawangan yang mereka sudah buka, antaranya:-

  1. Estetika Medispa Seberang Jaya, Pulau Pinang
  2. Estetika Medispa Kuantan, Pahang
  3. Estetika Medispa Kota Bharu, Kelantan
  4. Estetika Medispa Bangi, Selangor
  5. Estetika Medispa Klang, Selangor
  6. Estetika Medispa Shah Alam, Selangor
  7. Estetika Medispa Kuala Terengganu, Terengganu
  8. Estetika Medispa Kemaman, Terengganu
Bukan sahaja orang Selangor je boleh dapatkan rawatan ini, mereka yang berada di Pulau Pinang, Pahang, Kelantan dan Terengganu pun boleh dapatkan service di Medispa. Kalau ada masalah muka anda tidak boleh biarkan takut melarat jadi boleh tanya yang pakar supaya dapat di rawat dengan segera.


Semasa pelancaran ini Chetah ada juga berkongsi sedikit tip menjaga kecantikan, wah.. bestkan dapat tip dari Chetah awet muda tak nampak pun usia dah meningkat. Kalau sibuk sangat free sehari untuk rehatkan minda pergi spa dan dengar nasihat jika anda terlalu stress ia juga satu punda masalah pada wajah anda. 



APA ITU ESTETIKA MEDISPA ?

Estetika Medispa adalah spa perubatan yang direka untuk merawat masalah kulit wajah seperti jerawat, pigmentasi, parut dan kulit penuaan. Termasuk urutan muka saliran limfa yang sangat santai, menjadikan kulit anda segar dan berseri. Dengan Estetika Medispa, anda tidak perlu bimbang tentang masalah kulit.


Majlis Pelancaran Estetika Medispa Cawangan Shah Alam pada 1 Oktober 2017, kalau nak tanya tentang penjagaan kulit atau cara pemakanan yang sesuai pun boleh. Untuk maklumat lanjut ;-

Alamat :  F-32-GF, Vista Walk @ Vista Alam, Jalan Ikhtisas 14/2, Presint 4.5, Seksyen 14, Shah Alam
No. Tel : 012-9480566 / 03-55245166


No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.