Header Ads

Program Wakaf Tisu Sempena Bulan Ramadan

Program Wakaf tisu sempena bulan Ramadan. Imaan sangat popular dengan pengeluaran tisu dengan pelbagai jenis seperti tisu wipes, tisu miss V, tisu baby dan tisu argan. Bulan Ramadan ni ramai yang kejar mencari pahala tidak kurang juga pihak Imaan.



Imaan World telah membuat program Wakaf tisu di masjid dan juga surau untuk kegunaan para wanita supaya mereka mudah untuk bersihkan muka. Zira juga joint wakaf tisu dan meletakkannya di surau dan masjid.

Selain wakaf untuk kemudahan wanita ia juga dapat memperkenalkan kepada orang ramai tentang tisu Imaan, tentu ramai yang nak try dulu sebelum beli takut membazir kalau tak sesuai jadi anda yang nak mencuba rajin-rajinlah solat di masjid/surau.



Jika air tak di cuci dengan betul wuduk tak sempurna. Kepada MUA dan juga pengantin anda perlu ada sekurang-kurang satu paket tisu imaan, nak pakai untuk seluruh keluarga boleh dapatkan tisu keluarga kerana bayi juga boleh guna, Jika nak lap makeup guna tisu keluarga tidak jadi masalah



Pernah tak anda solat di tempat awam, bila nak guna telekung di surau, boleh nampak kesan sisa makeup pada bahagian dagu dan pipi telekung jadi inilah tujuan wakaf tisu supaya telekung sentiasa nampak bersih dari sisa makeup.

Alhamdulillah, sekarang jarang nampak telekung ada bekas foundation dan makeup. Kita mesti baiki wuduk dengan cuci muka betul-betul. Siapa di sini dekat tempat anda telekung ada kesan makeup lagi? Kalau ada boleh bagitau sebab zira nak survey.



Kepada yang nak wakaf tisu anda boleh contact Zira dan anda akan dapat harga special untuk wakaf tisu tak sama tau harga pasaran sebab kita sama-sama nak cari pahala.

Ig : easy_travel
No. Tel : 0198723577 (ira) 

9 comments:

  1. alhamdulilah..semoga dapat digunakan oleh muslimah yang pergi ke masjid..senanglah nti nak cuci muka sebelum amik air semayang..barulah rasa konfiden..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... X terfikir pulak benda mcm ni pun boleh wakaf...semoga ramai yg ambik bahagian!

    ReplyDelete
  3. wah mcm best je wakaf tisu ni zira

    ReplyDelete
  4. wah bagusnya tisu iman buat wakaf..semoag murah rezk you alls..best tisu iman ni, mudah tanggalkan makeup..muka kotor pun pakai ni

    ReplyDelete
  5. Bagusnya buat wakaf tisu basah imaan di masjid. At least membantu kaum wabita bersihkan mekap dengan betul.akak pun sebelum.cuci muka akak remove mekap guna wet tissue

    ReplyDelete
  6. This is so convenient, I can use it to wipe off my makeup instead of using a few products.

    ReplyDelete
  7. Bagusnya imaan buat program wakaf sebegini.. Yelah kadang2 org yg nk solat pon bergesa2 kejar waktu..kdg2 ada yg xbersih cuci makeupnya. Atleast ada imaan wipes ni bantu membersihkn muka dgn sempurna..

    ReplyDelete
  8. tisu imaan ni bagus sangat.. memang TB pun suka guna Tisu ni.. senang nak bersihkan wajah sebelum berwudhuk.. elok sangat letak di surau.. semoga bermanfaat untuk yang menggunakannya.. bagus ada wakaf untuk ini

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.