Header Ads

Daya Ingatan Kurang Boleh Atasi Dengan H-Focus Suplement Minda Dan Mata Keluaran Sejagat Global

Bila kita berada di zaman kanak-kanak tentu fikiran kita asik nak main je, sampai waktu belajar pun fikir lepas ni nak main apa? sampai susah nak focus belajar bila belajar pula susah nak ingat apa yang Cikgu ajar. Itu bila waktu pempelajaran di sekolah.

Waktu pembelajaran di rumah pula, anak mudah bosan sebab tiada rakan untuk belajar bersama ibu bapa pula mesti buntu macam mana nak bagi anak mereka minat belajar dan focus dalam pelajaran dan keputusan meningkat.




Bila di rumah pasti kanak-kanak akan bersama gadget mereka. Muka saja susah focus malah mata boleh cepat bermasalah jika sentiasa bersama gadget. Jadi, H-focus dapat membantu anak anda ia adalah produk minda yang berasaskan makanan sunnah dalam bentuk tablet, bukan saja supplement untuk minda malah dapat merawat rabun jauh, dekat, silau dan malam.

Antara bahan yang terkandung dalam formulasi H-focus ialah
  • Kolustrom - Menguatkan dan melindungi sistem pertahanan tubuh badan
  • Kalsium - Menjadikan tulang lebih kuat dan fleksibel
  • DHA Alga - Membantu Perkembangan minda yang sihat dan menajamkan penglihatan
  • Kurma - Membantu mencergaskan minda & tubuh badan sihat. 
  • Madu - Menggantikan sel-sel otak yang rosak dengan sel baru yang sihat. 
  • Buah Delima - Membantu sistem penghadaman dan mengurangkan penyakit asthma, sakit tekak dan batuk. 
  • Bijirin - Membantu membekalkan zat besi untuk pembinaan dan perkembangan otak.
  • Kacang Pistachio - Membantu mencergaskan minda, sistem pencernaan dan mata.
  • Pegaga - Membantu membangkitkan selera makan & dan meredakan masalah penghadaman.
  • Anggur Hitam - Mengandungi Vitamin C, antioksida, membantu melegakan sistem saraf, meringankan demam, migrain dan athma.
  • Tomato - Membantu melancarkan penghadaman (sembelit) dan mengatasi sukar tidur.
  • Vitamin C - Menguatkan sistem imunisasi badan, memulihkan demam, memberikan tenaga, memulihkan luka dan mencegah kanser.


Baguskan bahan yang di gunakan dalam H-focus ni. Kalau anak anda ada masalah dalam pelajaran seperti kurang focus, susah bangun pagi, lambat bercakap dan lain-lain anda boleh cuba supplement minda dan mata ini, supaya anak anda lebih kepada ke arah positif iaitu minat belajar, mudah hafal dan mudah bangun pagi.

H-focus ni boleh di amalkan dari umur 1 tahun hingga 19 tahun untuk minda dan mata manakala 20 tahun ke atas untuk minda sahaja. Ia rasa coklat tak pahit walaupun ada pegaga dalamnya, kalau nak anak anda dapat keputusan Cemerlang boleh amalkan H-focus dari usia muda supaya lebih focus dalam pelajaran.

Zira pun try suplemet ni sebab bila kerja kadang tak focus mengantuk, bila makan memang dah kurang ngantuk kerja pun cepat je siap sampai bosan sebab tak ada kerja nak buat semua kerja dah siap. Nak tau ia berkesan Cara pengambilannya kena betul iaitu :-

Umur 7 - 11 tahun : untuk minggu pertama boleh bagi 1 pagi dan 1 malam. Lepas 2 minggu boleh bagi 1 pagi sahaja, untuk amalkan sebaiknya selepas makan. Nak bagi yang berumur 5 tahun pun boleh, tak ada masalah kerana mereka umur begini perlu lebih ingat apa yang mereka belajar.

Umur 12 dan ke atas ini caranya dua biji pagi dan 2 biji malam untuk minggu pertama. Selepas 2 minggu, dua biji sehari je.

Nak tambah berkesan, setiap apa yang kita makan banyakkan selawat dan doa agar apa yang kita belajar mudah ingat dan tak lupa. Cara penyimpanan juga kena simpan betul-betul ya, tak boleh main letak.



Cara penyimpanan yang betul adalah:-
  1. Di larang simpan di dalam peri sejukE
  2. Elak terdedah dari cahaya matahari, haba yang keterlaluan nak selamat simpan di dalam suhu bilik.E
  3. Elak makan bersama kafien, seperti nescafe. 
Apa yang mereka dapat jika amalkan H-focus, sebenarnya banyak sangat kelebihan dengan amalkan H-focus. Zira ni pun kalaupun umur dah meningkat boleh nak amalkan untuk kuat kan daya ingatan. Kelebihannya mudah menghafal. Ingat tak, masa sekolah ustaz ah mesti suruh hafal suruh dari surah yang pendek hingga lah surah panjang. 



Bila usia makin meningkat tak semua surah zira ingat. Jadi, sangat rugi bila dah penat lelah hafal tiba-tiba lupa. Bila dah lupa tak boleh la amalkan masa solat, macam mana nak amalkan kalau dah lupa. Selain itu, anak anda mudah solat tak perlu di suruh  ini yang benda paling mak ayah rasa sejuk mata memandang bila anak solat. 

Tingkatkan selera makan, di usia kanak-kanak mereka susah nak suruh makan itu yang nampak kurus je, sebab tak ada selera nak makan jadi InsyaAllah H-focus ini dapat naikkan selera anak anda. Kanak-kanak sekarang gemar tengok video dekat phone, kadang zira sendiri pun risau tengok dekat pula tu, mesti mata mudah rosak jika tengok screen terlalu dekat. Masalah rabun dekat, jauh, silau malam dapat di atasi dengan bantuan H-focus. 



Zira memang sarankan anda, try H-focus jika anak anda ada masalah focus dan yang masih mencari supplement minda H-focus memang sesuai kerana bahan yang digunakan adalah makanan sunnah terdapat 100 tablets di dalam 1 botol dan sangat jimat lagi pun kandungannya pun bagus jika kita amalkan. Suplement ni memang sedap zira suka makan, walaupun terdapat pegaga di dalamnya tapi tak pahit. 

Terdapat 1000 testimoni, kalau tak percaya boleh ke website Sejagat Global, yang palint penting ia selamat dan lulus KKM, untuk mengetahui kesannya seawal 7 hari anda boleh boleh tengok cuba anda ajar apa-apa yang mereka sukar ingat sebelum ini, insya'allah mereka akan ingat sikit demi sedikit jika mereka bejalar dengan lebih kerap atas dorongan anda. Untuk dapatkan H-Focus anda boleh dapatkan maklumat di bawah:-


Facebook l Instagram l Website l WhatsApp: +6013-7885178 

9 comments:

  1. perisa coklat, anak-anak mesti suka.. bagus juga amalkan ni. boleh tingkatkan fokus.. kadang-kadang, anak ni bukan tak mampu buat. cuma hilang fokus kan..

    ReplyDelete
  2. Rasa dia manis2 kan.. Budak2 klu suplement mcm ni mmg suka sgt lah sbb rasa mcm gula2

    ReplyDelete
  3. Nanti nak cuba utk bagu kat anak2..ada 2 tahun dpn exam besaq..berapa harga sebotol

    ReplyDelete
  4. Banyak supplement ada utk kanak-kanak kan.. Wah yang ni utk orang dwwasa gak ye. Nampak menarik.. Boleh fokus masa buat kerja

    ReplyDelete
  5. Wah bgus ni sbb sbgai mknn tambahan budak.. Siap ada perisa lagi.. Kita penah mkn brand lain punya smpi gduh ngn anak buah. Hahaa

    ReplyDelete
  6. wah bagus suplement. orang dewasa pon boleh makan, tapi tu la, iday ni addicted dengan caffeine. so, kena stop caffeine kalau nak makan suplement ni hehehe nanti iday recommend dekat kawan-kawan yang ada anak.

    ReplyDelete
  7. Orang dewasa pun boleh makan ya .Khasiat suplimen ni pun banyak juga ya

    ReplyDelete
  8. This post is good enough to make somebody understand this amazing thing, and I’m sure everyone will appreciate this interesting things. buy steroids australia

    ReplyDelete
  9. It is extremely nice to see the greatest details presented in an easy and understanding manner. oz juice steroids

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.