Header Ads

Blooggers Dot Com

Assalamualaikum 
Sapa suka dapat benda free?? cube angkat tangan dengan hati gembira :) OKEY, sini ada berita baikkkk  dan sememangnya terbaiklah sapa yang bertuah akan dapat Tshirt free, percaya atau tidak mesti kena percaya jugak tau sebab benda free bukan senang nak dapat.
Blogger yang kurang ilmu dan kurang pengalaman ini ingin menerangkan sedikit tentang Bloogger Dot Com .
Ada satu page ni telah menyatukan blogger-blogger di Malaysia di facebok yang dinamakan Bloogger Dot Com, pengalaman blogger yang berbeza bole berkongsi, cerita, pendapat, masalah, isu semasa dan berkenalan dengan blogger lain membuatkan otak kita mempunyai idea membuat entry. 
Bloogger Dot Com memberi peluang kepada anda untuk mengikuti aktiviti dan even yang menyeronokkan serta berkenalan sesama blogger. Antara aktiviti dan even yang dianjurkan seperti  Review HP iphone,samsung,nokia dan lain-lain, selain itu Bloogger Dot Com juga membuat aktitivi Travel free, Food review, Game show dan banyak .
Kalau uall nak join aktiviti dan even yang best, uall mesti follow up page Bloogger Dot Com tau supaya tak terlepas peluang yang ada terutama  Food review sapa yang tak nak makan freekan? makan sampai kenyang mesti la kita suka, perut kenyang ati pun senang, kalau uall terlepas even yang ada jangan sedih sampai nak bunuh diri tu dah kes berat. Jangan risau di Bloogger Dot Com banyak even yang kita bole join, kalau terlepas even itu kita bole join even akan datang yang penting kita follow up  Bloogger Dot Com.
Mesti kita jeles tengok blogger-blogger bersatu dan menjadi rakan baik secara tidak sengajakan, Zira baru merasainya sekali walaupun ia aktiviti biasa iaitu Wall climbing mengenali dua ke tiga orang blogger pun dah cukup seronok ia menambahkan lagi rakan dan kenalan kita. Walaupun masa tu zira pegi sorang dan tak penah jumpa blogger tersebut, sebelum tu uall kena selidik betul-betul siapa dia..... takut kita salah orang dan kena tipu dengan orang yang tak bertanggungjawab, betul tak?

Nampak tak bina diatas? jadi kalau uall nak join even atau aktiviti menarik cepat-cepat like page ni tawww, Selamat berkenalan kepada blogger baru. Zira pun baru tau ada page ni dan terus like dengan perasaan yang seronok tanpa berfikir panjang sebab page ini akan mengeratkan silatulrahim sesama blogger. Jom sama-sama kita sokong Bloogger Dot Com , Selain tu, sapa tingin nak jumpa retis kesayangan mesti kena join even sebelum tu kena like page Bloogger Dot Com. 
Ni adalah even Azam Raya Bersama Watsons Malaysia    retis undangan ialah Faizal Tahir,  kalau nak bace cite selanjutnya bole klik Mr Jocko.
Man raja lawak.
Terima kasih sudi baca (^_^)

6 comments:

  1. waaaa.. seronok laa.. kat swak xde event2 camni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la turun KL, atau kumpul blogger wat la aktiviti

      Delete
  2. Replies
    1. best, ak aktiviti terkini... jemput la join

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.