Header Ads

Sepetang bersama blogger dan Yeo's 2014

Assalamualaikum

Aktiviti terbesar bersama blogger iaitu sepetang bersama blogger SBB2014 bersama penaja utama iaitu Yeo Hiap Seng (Malaysia) Berhad. Pelbagai acara yang menarik yang diadakan setelah ualls daftar yang akan melayakkan ualls memenangi cabutan mingguan.
  • Minggu pertama : RM100 x 3
  • Minggu ke dua : RM80 x 5
  • Minggu ke tiga : RM50 x 5
  • Minggu ke empat : RM20 x5
Lepas baca entri ni ualls mesti join tau mana tau dapat salah satu cabutan mingguan rezki jangan di tolak, belum cuba belum tau. Top blogger Malaysia seperti Redmummy, Ben Ashaari, Shafie Bustan, Zarul Husin dan lain-lain juga hadir bagi memeriahkan lagi majlis SBB2014 serta berkongsi ilmu dan pengalaman mereka dalam dunia alam maya. 

Tempat pertemuan blogger-blogger dari perbagai pelusuk negeri iaitu di Saloma Bistro, Jalan Ampang pada  hari Sabtu, 8hb Mac 2014 acara ini berlangsung 10.00 pagi - 5.30 petang. Selain itu, menyediakan Tapak Jualan kepada rakan blogger yang aktif berniaga secara online, yuran penyertaan Tapak Jualan adalah RM100 sahaja. Murahkan jadi rebutlah peluang ini dan promosikan perniagaan anda. 


Banyak lagi acara yang diadakan semasa majlis #SBB2014 #SBBYEOS2014 jangan lepaskan peluang serta mengenali blogger lama dan baru. Inilah masanya bertemu rakan alam maya.

SEPETANG BERSAMA BLOGGER 2014


First time zira nak join program anjuran Denaihati rasa debar pun ada, ye la tak bape kenal sume orang di Saloma Bistro la kita akan kenal blogger. Bila cakap ada cendol dan kambing golek tekak ni rasa tak saba mau makan itu semua, huhu. Menghutung hari, SBBYEOS2014 klik SINI hadiah menarik menanti ualls.

Terima kasih sudi baca (^_^)

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.