Header Ads

kelebihan serum rambut coolhijab

Assalamualaikum 

Siapa yang tak tau kelebihan coolhijab? sila bisik dekat saya..... Okey, jika ada yang belum mengenali coolhijab saya akan memperkenalkan anda kepada coolhijab dan kelebihannya. Sebelum itu baca entry sebelum ini .

Coolhijab adalah serum rambut yang dibuat khas untuk wanita bertudung. Anda dah baca masalah coolhijab tadikan di sini. Ni nak bagitau kelebihan coolhijab pulak pasti ramai nak tau apa yang istimewanya coolhijab. Kelebihan coolhijab ialah :

1. menghilangkan bau hapak
2. menyejukkan kepala dan rambut
3. melembut dan menyinarkan rambut
4. mengurangkan kelemumur
5. mengelakkan kegatalan pada kulit kepala
6. memperbaiki rambut yang rosak
7. menggalakkan pertumbuhan rambut baru
8. melegakan sakit kepala dan migrin
9. memberi kesegaran pada minda
10. merawat kepala yang berminyak atau kering
11. menghitamkan rambut yang beruban
12. rasa sejuk selepas memakainya
13. kepala akan sejuk bila berpeluh
14 tidak melekit dan cepat meresap
15. menggunakan bahan yang halal dan bekualiti.


ini adaah tester yang saya dapat memang cool dan selesa bila pakai tudung

Nak tau apa isi kandungan coolhijab ?

- Minyak Papermint:
- Menyejukkan kepala dan rambut ketika bertudung.
- Mengurangkan Kelemumur
- Melegakan sakit kepala dan migraine
- Minyak Zaiton: 
- Melembutkan rambut
- Minyak Gelam: 
- Mengelakkan kegatalan pada kulit kepala 
- Memperbaiki rambut yang rosak dan bercabang
- Menggalakan pertumbuhan rambut baru
- Merawat masalah uban
- Wangian Aroma Terapi: 
- Memberi kesegaran kepada minda & stress
- Menghilangkan bau hapak pada rambut
- Minyak Jojoba: 
- Merawat kulit kepala yang berminyak atau kering
- Menguatkan akar rambut
- Minyak Alovera:
- Merawat kulit kepala
- Minyak Kayu Putih:


- Mempercepatkan minyak serap ke kulit kepala.



hanya ada satu syarat jer yang anda tidak boleh memiliki coolhijab, Saya minta maaf kepada mereka yang tidak boleh memiliki coolhijab tetapi anda boleh beri kepada orang tersayang syaratnya ialah mereka yang tidak mempunyai rambut. Jika anda tidak tersenarai dengan syarat tersebut anda boleh mencuba coolhijab samaada lelaki mahupun perempuan.

8 comments:

  1. Syarat dia tu...ana kurang paham la kak. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. syaratnya kalau takde rambut macam mane nak pakai serum ni jadi mereka yang ada rambut je boleh pakai

      Delete
  2. salam. wahhh macam bagus produk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks.... kalau ada yang nak beli boleh pm saya

      Delete
  3. Memnag best..dingin je bila pakai

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.