Header Ads

Menang iphone dengan LetsMasak

Assalamualaikum 

Terdengar kekecohan di blog tentang satu contest yang menawarkan i phone 6 plus, bukan setakat blog jer instagram, facebook dan twitter pun sama. Aku pun dah jadi minah kecoh dekat blog terjebak dan dijangkiti virus contest LetsMasak .Confirm, lepas korang baca blog aku korang juga akan dijangkiti virus ini tetapi maaf virus ni tiada ubat samada di hospital mahupun di klinik serta farmasi korang hanya perlu sabar, sabar dan sabarrrrr..... 

Jika aku pembawa wabak LetsMasak yang menyebabkan semua orang ingin memiliki  i phone 6 plus lepas ni korang pasti akan buat review tentang masakan yang membuatkan orang lain lapar. 


ini Pai coklat, macam sedapkan tengok pai ni?? apa lagi pegi terjah LetsMasak untuk dapatkan resepi yang power-power satu laman web tapi pelbagai manusia yang kongsi resepi ni. 

Aku tak pernah cuba lagi resepi ni sebab duduk hostel tak cukup bahan untuk masak pai ni tapi teringin juga nak rasa masakan sendiri sedap ke idak?? Untuk memudahkan korang paham tentang contest ni, kena baca syarat penyertaan dulu baru peluang untuk menang tu cerah serta bersinar-sinar. Cara-cara untuk menang hadiah utama ialah :-
  • pertama kena daftar dengan  LetsMasak 
  • Kedua perlu mencapai progress iaitu dah kemaskini dan aktifkan profile sekurang-kurangnya 50% sebelum hantar review.

  • seterusnya, tulis entry tidak kurang 300 patah perkataan korang kena cerita tentang   LetsMasak bagaimana ia dapat membantu orang lain.
  • untuk layak dikira sebagai referral ahli perlu mencapai 20% terlebih dahulu korang upload avatar dan upload cover pun dah cukup untuk mencapai kelayakan tu.
  • Letakkan satu backlink, (Referral Link) kepada LetsMasak , backlink rakan penganjur iaitu  www.haiblogger.com
  • korang boleh juga boleh dapatkan banner untuk tarik perhatian pengunjung
  • Lepas dah daftar korang boleh ajak sedara-mara, kawan atau jiran cari resepi di LetsMasak mudah dan cepat serta kongsi di laman sosial.
Macam mana, menarik tak hadiahnya? mesti korang semangat dan akan sebarkan virus ni kepada orang lain juga, Jadi berhati-hatilah kepada semua pembaca blog iuzira , jangan main-main walaupun tidak ramai mengenali blog ini kalau dah menjadi wabak pasti ia akan merebak ke serata blog termasuk blog otai. hihi " tetiba gelak jahat".

4 comments:

  1. dapat juga di instagram.. menarik kan hadiahnya. heee.....

    ReplyDelete
  2. Hai zira, kita pun join jugak :D Selamat bersaing secara sihat. Hihi. Btw link yg zira submit dekat contest tu mcm salah je..bila klik tak keluar page entry ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je, kena register baru boleh joint contest ni

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.