Header Ads

sepetang bersama blogger 2015

Assalamualaikum 

Baru lepas abis sepetang bersama blogger 2015 (SBB) eh, tapi ada aku dengar sehari bersama blogger pun boleh huhu, ni pun tak hilang penat lagi SBB kali ni bertempat di Taman Cabaran Presint 5 Putrajaya, aktiviti lain dari yang lain untuk menghilangkan rasa bosan duduk di dewan jadi team Denaihati Network telah buat aktiviti treasure hunt, budak muda, konon-konon semangat nak buat treasure hunt... baru jalan naik bukit sikit dah pancit. Treasure hunt yang santai ni tidak dibenarkan berlari atau pun merangkak haha tersenyum simpul aku ada ke yang merangkak?


untuk pembahagian kumpulan masing-masing dah cari group sendiri ingat nak group dengan orang kenal dan sekepala ngan aku padahal dia buat untuan dua ke tiga kali untuk dapatkan group yang sebenar. Akhirnya aku dapat group 1 bersama blogger pemes, wah jadi pemes sekejap je itu pun disebabkan cheer kitorang yang begitu semangat nak tau apa dia, kalau nak tau korang kena ikot juga " Kun Anta, (ye) sado tak sado (sado, sado, sado) "  pandai korang ikut tapi ia takde kene mengena dengan aku pun sebab aku ni nak cakap sado memang jauh la tang mana yang aku sado pun tak tau.



Cuba tengok adakah aku nampak sado di situ?? dah la tudung senget-benget apa nak jadi tak tau la, yang hazman pula tetiba pejam mata tu dah kenapa? tapi kumpulan ni memang enjoy dan sporting habis licin, walaupun sebelum ni jarang beramah mesra dengan dorang.

task kitorang dapat memang memerlukan tenaga fon yang cukup untuk update live event dan akan sentiasa berkepit dengan fon dan powerbank itulah nyawa kitorang kalau tak susah nak buat task.



korang baca betapa pentingnya beteri fon untuk update yang memerlukan live update ni baru check point 6 belum check point yang lain lagi.


ni baru lepas wall climbing tapi wakil je la untuk ambik puzzle yang hilang, setiap aktiviti kitorang kena wefie nasib korang tengok gambar wefie je entry kali ni. Semangat kumpulan 1 bergambar demi melengkapkan tast yang di bagi.


ni nak pergi daki bukit pulak, sebelum tu kena wefie kat pejalan kaki. kawasan ni memang untuk bersukan, siapa nak cergas dan sihat boleh datang sini untuk bersukan kalau senam sensorang kat rumah memang 5 minit je la jawabnya, macam ada pengalaman je aku ni.


kepanasan melanda tetap teruskan perjalanan, hari memang baik treasure hunt sebab tak hujan, santai je berjalan menuju ke check point kalau cepat-cepat katanya kena potong markah jadi kitorang kalau boleh nak jalan macam siput tapi cuaca panas jalan laju sikit macam kura-kura. kredit mohdrasul


ini makanan tengah hari kami iaitu ayam BBQ bakar dan kambing BBQ bakar urmmm sedap sesangat rugi yang tak rasa dagingnya lembut senang nak kunyah.



Panel kali ni adalah Tuan Aqif Azizan yang popular di kalangan Internet Marketer masa sangat mencemburui beliau jadi dia dapat kongsi sedikit dalam penulisan jualan. Panel kedua Anazkia Blogger dari Indonesia yang menceritakan pengalamannya tentang isu pembantu rumah dan majikan dan panel ketiga Tuan Hj Masrukhin Marzoki wakil dari eQurban.


ini pulak perasmian jam tawaf siapa yang ada masalah pengaliran darah perlu dapatkan jam ni segera dengan harga RM300 sahaja, lepas pakai korang akan jadi macam SUPERSAYA ala-ala dragon ball sebab ia mengekalkan kestabilan dan membantu pengaliran darah kalau korang tak percaya kena dapatkan jam ni dan cuba pakai buat demo sebelum dan selepas.


Bergambar beramai-ramai bersama blogger sebagai kenangan dan memori untuk tahun ni sebelum bermula puasa ramadan, Tiap kali bergambar mesti tak pandang camera apa masalahnya aku? kredit mohdrasul

siapa yang belum kenal kumpulan aku meh nak kenalkan  Bro Hazman Fadzil (Food Blogger), Namia Cintabro Muiz Misri, Ruzanna, anuar Adza Danial HaiqalAyue Idris, dan Eina Falling Angel.


Sepetang Bersama Blogger ditaja oleh Yeos Malaysia sebagai penaja utama diikuti oleh TheSumbsBakarlah BBQ & Rental, Jam Tawaf Denaihati dan eQurban sebagai penaja bersama.The Photolicious sebagai photo rasmi dan Kumpulan Media Karangkraf dan Astro Awani sebagai media rasmi.


18 comments:

  1. Eina laa bukan eida.. Huu.. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry cayang huhu, jp lagi sy edit

      Delete
  2. Tahniah sebab berjaya habiskan semua task dan tahniah sebab menang.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. dapat no 3 alhamdulilllah, tq ina

    ReplyDelete
  4. Powerlah group korang, tak terdaya kami mencapai point yang tinggi disebabkan power bank tertinggsl. Apapun tahniah buat team korang, memang power.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua kumpulan hebat-hebat.... tak sangka menang (^_^)

      Delete
  5. Rasanya.... kenangan manis suka kumpulan KUN ANTA membuatkan kita akan senyum sendiri.... syukurlah ada rezeki kita aritu....macam tak sangka pun ada....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, semagat berkumpulan semuanya...

      Delete
  6. seronok you alls kan treasure hunt..sobsob

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa, mummy nad bagi sokongan kat kami nnti baby dh kuar bole lari2

      Delete
  7. Halo, cantik!
    Senang bisa berkenalan. Semoga nanti kita bisa berjumpa lagi, ya. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya winda, semoga ketemu lagi ya.... bila kamu datang KL bilang sama saya kita bole ketemu

      Delete
  8. Rugi betul tak dapat join. Tapi nak buat macam mana, ada hal pula time tu...harap ada lagi la tahun depan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, ni pun ramai yang ada hal tak dapat joint, kalau ada sponsor insha'allah akan di buat lagi

      Delete
  9. SBB ini memang kenangan tak terlupa yaa.. senang sekali kenal dengan kamu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang ketemu kamu walaupun sebentar

      Delete
  10. Bertuahnya dapat join kawan2 blogger...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada rezki kita kumpul la BBN sama

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.