Header Ads

harga ABS Power Bank Model Y40 memang berbaloi


Sejak kebelakangan ni banyak pula jemputan tapi dapat pergi beberapa tempat je. Dulu memang risau kalau bateri phone nak habis, bila on data je bukan main laju beteri ni turun macam air terjun. Nak buat live update pun susah terpaksa la jimat cermat.

Korang ingat duit je kena jimat, bateri pun kena pandai jimat kalau tak phone mesti mati. Bila tukar phone, tak sangka makin banyak makan bateri nasib baik ada penyelamat tapi itu belum cukup. Di sebabkan kerap charge tenaga power bank pun cepat habis.

Kini penyelamat ke dua memudahkan kerja aku iaitu ABS Power bank model Y40 , bila ada event dari pagi sampai ke petang takde la aku tercari-cari plug nak charge phone mahupun powerbank. Sekarangkan sesikit powerbank, kalau takde macam nyawa nak tercabut, bagai di tarik oleh malaikat maut. 

Terus insaf kau, bila tau malaikat nak cabut nyawa. Sebab itu kita kena buat persediaan awal untuk masa akan datang. Bukan apa, senang kalau ada kecemasan nak tepon orang. 



Kalau takde backup, semua kerja tak jalan. Bila survey dan belek-belek ABS Power Bank Model Y40 nampak bagus dan ringan je nak bawak. Bentuk pun rare, boleh charge dua phone dalam masa yang sama. 

Sekarang ni tengah ada offer sempena merdeka harga makin berbaloi, kalau ada yang tengah cari powerbank baik korang dapatkannya sekarang sementara tengah ada offer.



Selain mudah di bawa ia juga ringan. Takde la lepas ni berat bahu sebelah nak bawa beg. ABS Power Bank Model Y40 warranty 2 tahun , mesti ramai tak sangka warranty 2 tahun dan ini adalah satu kenyataan yang harus korang percaya.

Kalau beli memang tak rugi sebab harga berbaloi, masa warranty juga berbaloi sehingga dua tahun. ini juga antara salah satu gadget penting zaman sekarang memiliki powerbank yang tahan lama serta berkualiti. 



banyak pilihan powerbank yang ada. Nak tengok koleksi yang lain? klik je sini  terus korang tak sabar miliki powerbank tersebut. Promosi sehingga 31 ogos 2016 sahaja. Untuk maklumat lanjut boleh ke Facebook  atau ke laman web Abs Malaysia

Potongan harga yang diberikan sebanyak 20%-30% sempena merdeka. Sekarang jatuh cinta dengan ABS Power Bank sebab tahan lama, ia juga mengambil masa yang singkat untuk charge.


ASB Malaysia

2 comments:

  1. Wahh boleh cuba yang ni nanti... Dia punya capacity besar juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a, ateh punya yg lama cam nk rosak

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.