Header Ads

Tak sangka ramai yang suka minyak herba asmak


Sebenarnya aku tak tau pun minyak herba asmak ni bagus, semua rumah pasti ada minyak angin untuk melegakan sakit atau buang angin di dalam badan. Nak tau kenapa badan kita ada angin ? salah satunya adalah makan terlalu lewat. Jadi lepas ni korang kena makan ikut masa yang di tetapkan supaya badan selesa.

Kalau sibuk sangat dan terlupa nak makan dan rasa-rasa badan banyak angin korang sapu je minyak herba asmak ni, mesti lega. Aku pun baru tau selepas di perkenalkan oleh rakan tentang minyak ini.

Selain itu, boleh digunakan untuk Asma, semput, batuk selesema, resdung, migrain, sakit kepala, senggugut, sakit kaki, sakit mata, bengkak, lenguh,tergeliat, terkena api, gigitan serangga, luka, kembung perut, sembelit dan buasir.

Haa, banyakkan kelebihannya aku pun tak sangka bekas yang kecil ini boleh merawat pelbagai penyakit, jangan di sangka kecil-kecil cili api.



Minyak herba asmak ini adalah keluaran syarikat HMAMSB telah menjalani R&D dan dalam proses mendapatkan KKM, dan kandungannya 30ml. Kandungan sangat memuaskan dan ramai yang sukakannya.

Minyak herba ini sejak dulu lagi memang sudah jadi ubat yang agak popular, untuk rawat penyakit cuma sekarang kita tak perlu pergi hutan cari herba untuk buat ubat pergi je dekat pasaraya dah dapat ubat. ini namanya ubat moden tapi kandungannya tetap tradisional, guna ramuan asli gitu.




Apa yang bestnya minyak ini sesuai untuk peringkat umur, dari bayi hinggalah dewasa. Wah, jimatkan satu minyak saja boleh di gunakan seisi keluarga. Semua keluarga wajib ada satu botol minyak herba asmak untuk memudahkan apabila segala penyakit datang sapu ja dengan minyak ini.

Berkesan, selamat dan suci dengan teknologi nano, jadi tidak perlu risau. Bahan lain adalah:-
  • Minyak zaitun
  • Minyak kelapa dara
  • habbatus sauda 
  • Gamat
Kesemua bahan di atas terkenal dengan khasiatnya ia juga baik untuk tubuh badan. Bila dah tau ia selamat di gunakan mulalah tak sabar nak cuba. 

Minyak ini tidak panas ia sesuai untuk urut, dan mudah serap serta tidak berminyak. Kalau panas dan sapu dekat baby mau tak meraung satu rumah baby tu kepanasan. Sebab itulah ia boleh sapu kat baby buang angin baby ni sensitive sikit cepat je masuk angin. Harga serendah RM39.00 sahaja sebotol.



CARA-CARA PENGGUNAAN

Hanya perlu sapukan di bahagian tengkuk, dada, leher ke belakang sekerap mungkin , jika sudah sembuh perlu hentikan menggunakannya. Ia berkesan seawal 1-30 hari jadi korang kena bersar untuk sembuh dan istiqamah. 


Pertanyaan sila hubungi:-

syarikat Minyak herba asma mujarab sdn bhd (MHAMBM) 
No tel: 019-9708897
website : penawarasma.com.my
instagram: @mham.sdnbhd

7 comments:

  1. Best pakai minyak ni..bagus sangat2..:D

    ReplyDelete
  2. Saya pun gunakan minyak ini untuk kegunaan anak saya si Izara Aishah. Dia ada bronkitis. Sensitif dengan makanan & minuman yang sejuk. eh tak larat la nak berkampung dalam wad. alhamdulillah sejak kompeni tukar polisi klinik panel kena bayar dulu claim kemudian, saya memang jimat & jarang pergi klinik. kalau tak dulu tiap bulan asik demam & semput. Alhamdulillah. Terima kasih pada syarikat yang edarkan minyak herba asmak ni. Selamat guna untuk anak. sekarang saya dah tak perlu susah hati

    ReplyDelete
  3. Boleh cuba minyak ni nanti.... nak buat stok dalam bilik, apa2 hal senang... ramai gak kata minya ni bagus, so tak ragu2 lagi

    ReplyDelete
  4. Good sharing sis :) Saya dan keluarga juga menggunakan Minyak Herba Asmak ni. Terutama anak-anak yang selalu je selsema dan batuk. Alhamdulillah sapu-sapu je sehat, tidak berlarutan panjang orang kata. Walau ada yang kata Minyak Herba Asmak ni FAKE, tapi saya lebih yakin sebab pihak syarikat pengeluar iaitu MHAM sdn bhd mempunyai keputusan LAB Test yang mengatakan tiada bahan terlarang dan mengikut piawaian pihak berwajib. Lagipun mereka dalam proses menunggu kelulusan dari pihak KKM. Bagi mereka yang tinggal di sekitar Petaling Jaya khususnya di area Jalan Klang lama boleh dapatkan dengan Pn Izah 012-676 9367 pengedar sah MHAMsb. Boleh rujuk blog beliau :) http://minyakmujarabasmakasma.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. nampak mcm bagus produk minyak herba asmak ni..

    ReplyDelete
  6. kegunaan minyak herba asmak ni ada banyak, lagipun ia sesuai digunakan semua peringkat umur sebab ia bukan minyak panas, minyak dia jenis berangin je.

    ReplyDelete
  7. ada banyak rupanya produk minyak asma ni...apapun perkongsian yang baik boleh membantu mereka yang memerlukan

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.