Header Ads

Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

Kerja Dari Rumah Dengan iLancee ramai yang masih tak tahu boleh buat kerja dari rumah salah satunya ialah buat duit melalui iLancee ia di tubuhkan untuk membantu usahawan digital yang kekurangan modal dan mereka boleh mulakan kerjaya dengan bisnes tanpa kos. 

Nak mulakan kerjaya dengan bisnes tanpa kos korang boleh mulakan dengan daftar iLancee sekarang  iLancee.com banyak perjalanan yang kita tak tahu naik turun iLancee ini dan kenapa mereka pernah tutup akaun yang boleh berkembang maju pada masa akan datang serta dapat membantu orang lain mengubah taraf hidup yang semakin meningkat. 

Setiap kisah perjalanan bangunkan iLancee ada di ceritakan di sini, pihak iLancee berusaha untuk membuat service yang terbaik untuk pengguna.



PUSAT JUAL BELI SERVICE ONLINE

Korang tak perlu risau dengan penipuan online yang kita tak tahu kerana iLancee.com dikendalikan oleh Serius Media Network yang di daftar dengan nombor (NS0139946-P). Kalau korang masih tak faham tentang iLancee, boleh tengok contoh ini. Jika korang mempunyai kemahiran menulis, design, bina website, atau lukis doodle ini bermaksud korang tak perlukan modal hanya memerlukan idea yang kretive dan masa untuk membuat kesemua kerja ini.

Melalui service ini, korang dah boleh buat duit di rumah. Jaga kualiti bisnes dan beri perkhidmatan terbaik untuk pelanggan. 

KELEBIHAN iLANCEE

Untuk memajukan bisnes, korang boleh menggunakan service iLancee dan tak perlu bersusah payah promot. Selain itu, korang juga boleh menggunakan berkhidmatan service blog lain supaya orang lain boleh mengenali bisnes yang korang buat.

Jarang kita jumpa website yang menawarkan servive jual beli service online. Buat pertama kalinya hanya di iLancee sahaja menawarkan dua fungsi, antaranya:-

FUNGSI iLANCEE

Kalau korang berminat service ilancee, anda boleh beli apa-apa sahaja dengan selamat, sebab setiap pembayaran akan di terima terlebih dahulu oleh iLancee sebelum dilepaskan kepada Seller. Maksudnya kalau kerja dah siap baru pihak iLancee lepas pembayaran kepada seller. 

Kalau Seller tak buat kerja maknanya duit korang masih selamat kerana pihak iLancee belum buat pembayaran sehingga mereka selesai buat kerja. Untuk pengetahuan semua, setiap service pihak iLancee akan ambil 20% .

Contoh:-
harga jumlah service RM60, seller akan dapat RM50 dan pihak iLancee akan dapat RM10 

1. Buyer

Pilih service yang korang suka, kemudian bayar mengguna FPX, kad kredit atau Online Banking. Buyer juga boleh lihat progrees kerja seller dan tempahan siap. Kalau korang merasa ada yang kurang puas hati dengan service yang dibuat. Boleh suruh mereka betulkan yang mana silap atau kekurangan yang di mana-mana. 

2. Seller

Kalau korang mempunyai kemahiran bina laman web atau penulisan, anda boleh kongsikannya di laman sosial. Jika ada yang inginkan service korang pihak iLancee akan beritahu  jika ada seseorang ingin tempah servis anda. Selepas itu, pihak iLancee akan bayar sebanyak 80% selepas kerja siap dan akan bankin ke akaun korang.


Untuk pengetahuan korang mereka bukan sahaja menawarkan service website, penilisan malah mereka juga menawarkan service VIDEO hanya isi form INI harga service bermula RM25 murahkan. tak pernah aku jumpa service yang menawarkan harga murah biasanya kalau buat video dalam RM150 tu yang paling murah.

VIDEO IKLAN ini biasanya orang cepat terpengaruh, suka iklan yang kretive dan nampak lain dari yang lain. Kalau korang tak tau nak marketkan produk boleh guna service iLancee buka je laman web https://www.ilancee.com/ dan jaga pendapatan dari rumah daftar iLancee.com

untuk mengetahui maklumat terkini boleh like fanpage iLancee. Terma dan syarat boleh KLIK SINI, korang di larang melanggar syarat yang ditetapkan kalau tak akaun akan dibekukan, jemput joint contest INI .


16 comments:

  1. info menarik...tq for sharing

    ReplyDelete
  2. Perghhh .. pantas betul buat artikel ... semoga berjaya dengan kontest ni .. ramai yang dah mula tulis tentang kerja dari rumah dengan ilancee ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, nak duduk kat first page tu yang try buat cepat

      Delete
    2. Harap berjayalah dapat tempat di Google untuk kerja dari rumah ilancee ni, persaingan ramai juga ..

      Delete
  3. Bagus dengan penerangan artikel post tentang iLancee ni. Ramai yang belum tahu dengan aplikasi web kerja dari rumah dengan iLancee ni. Boleh cuba nanti.. Anyway good luck :)

    ReplyDelete
  4. huhu..smoga bertuah dalam contest ni..

    jie pun dh join kerja dari rumah dengan iLancee ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuh .. hebat2 .. masing-masing nak rebut peluang dapat wang tunai dari kontest ilancee

      Delete
  5. iLancee.com memang terbaik untuk dijadikan tempat bekerja dari rumah :) . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juga tempat untuk dapatkan pekerja dari rumah ..

      Delete
  6. ramai dah join contest ni.. good luck

    ReplyDelete
  7. Good luck, artikel simple dan padat.

    ReplyDelete
  8. Good luck, artikel simple dan padat.

    ReplyDelete
  9. Godd luck bersama iLancee ;)

    ReplyDelete
  10. Semoga berjaya dalam contest ni.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.