Header Ads

TIP Mendapatkan Follower Ramai Di Instagram

TIP mendapatkan follower ramai di instagram, bila tengok orang berjaya kita pun teringin nak berjaya macam dorang. Tak mustahil satu hari nanti aku boleh berjaya macam orang lain, "hati kecil aku berkata".  tapi bab nak cari ilmu kekadang bila sifat pemalas datang dua ke tiga hari aku buat tak tau je macam mana nak cari prospek dan naikkan follower di laman sosial.

Bila ekonomi meleset dan kau takde duit nak beli barang feveret, baru terhegeh-hegeh cari ilmu sana sini. Bila dah kenal orang yang berjaya sedikit demi sedikit dapatlah ilmu baru yang tak di sangka. Ramai peniaga nak cepat kaya dan perniagaannya berkembang maju, Sifat aku, kadang diri sendiri pun susah nak faham.

Nak berbisnes dan cepat kaya tapi usaha kurang, adoi... diri sendiri yang pening kepala. Sepatutnya kena percaya kalau seseorang itu usaha lebih Allah pasti akan turunkan rezekinya lebih mengikut usaha yang telah dilakukan.

Nak orang kenal perniagaan kita bukan mudah terutamanya ia sesuatu produk baru atas faktor takut di tipu, barang tak sampai dan sebagainya. Menyebabkan prospek sentiasa berjaga-jaga untuk membeli produk.



KENAPA PERLU NAIKKAN FOLLOWER

Korang akan beli tak produk tapi followernya tak ramai? sudah tentu tidak, betul tak. Kalau aku nak yakin produk itu boleh di beli biasa aku tengok follower dahulu. Kalau tak ramai cari kedai online yang lain, banyak lagi bisnes online yang kita boleh pilih. 

CIRI-CIRI NAIKKAN FOLLOWER
  • Profile picture 
Pastikan profile picture berkaitan produk yang korang jual. Contoh, kalau jual tudung letak model pakai tudung pastikan gambar cantik dan nampak berkualiti agar orang tertarik dan ingin follow instagram tersebut kerana hendak lihat koleksi-koleksi tudung yang seterusnya atau pun boleh letak logo.

  • Nama
Ringkasa penerangan tentang IGshop, tujuannya supaya prospek dapat tahu tentang IGshop yang di jual. Bagitau sedikit tudung yang korang jual tu bawal ke shawl. 
  • Discription
Ajak prospek lakukan sesuatu seperti tudung bawal/shawl masih mahal, hendakkan harga murah beli 3 anda akan dapat harga special dari kami. Berminat? whatapp ke nombor 012-3456789.
  • Contact
ia memudahkan prospek hubungi peniaga untuk dapatkan produk tersebut, sama ada email, website, nombor telephone dan whatapp. Dengan cara ini prospek pasti akan hubungi korang tanpa melengahkan masa.

Mencari follower yang aktive seseorang yang kerap post di ig, tag rakan, like gambar yang ada, atau bagi komen di setiap gambar yang korang post. Follower yang aktif ibarat ibarat mempromosikan igshop korang secara percuma "loudspeaker".

Mencari follower yang real, maksudnya follower korang adalah manusia yang sebenar bukan robot, jika robot pasti mereka tidak akan mempromosikan produk korang. Prospek pasti tidak akan membeli barang korang sebab ia robot. http://www.igkaboom.com/


Script Autofollow boleh gunakan di Mozilla Firefox untuk tambah follower di instagram secara automatik, version upgrade setiap kali update version jadi lebih hebat. Korang akan tambah follower jika lifetime support tetapi ia bernilai Rm200 dan group telegram di sediakan untuk bantu korang dalam perniagaan sepanjang masa. boleh dapatkan DI SINI


4 comments:

  1. Nak cari follower real punyer pun susah sekarang ni. Sekarang dah ada cara nak detect follower fake punyer.. nice sharing hazirah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, nak cari memang susah. nak cepat kena guna service naikkan follower tapi gambar pun penting untuk bagi keyakinan kepada orang lain

      Delete
  2. tapi kena berbayar kan kalau pakai servis tu?

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
  3. RM200 untuk sekali je ke? Servis dia macam mana ek?

    #TheRealBloggerMak

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.