Header Ads

Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja Klang


Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja KlangKorang yang plan nak berniaga di bazar pada bulan ramadhan inilah tempat paling sesuai untuk berniaga. Tempat pun strategik untuk berniaga apatah lagi nak dekat raya ni ramai yang berpusu-pusu cari barang untuk sambut bulan puasa di samping itu prepare untuk raya.


Pihak penganjur Karnival Mega Harmoni telah mengadakan lokasi baru untuk Bazar Ramadhan Raya di Bandar Bukit Raja Klang, Selangor. Bagi sesiapa yang berminat untuk berniaga. Khas buat penduduk di Bandar Bukit Raja Klang, lepas ini penduduk Bandar Bukit Raja takyah pergi jauh nak cari juadah berbuka pada bulan puasa.

Di sini semua dah tersedia termasuk baju raya, kuih raya, juada berbuka dan bermacam-macam lagi, pada bulan puasa korang boleh pergi ke bazar Raya Karnival Mega Harmoni sempena persediaan musim perayaan tahun ini. Kepada mereka yang nak berniaga tarikh jualan akan berlangsung pada 26 Mei 2017 sehingga 23 Jun 2017 sepanjang bulan Ramadhan. Gerai jualan akan mula dibuka pada jam 4.30 petang sehingga 12.00 malam.


Kenapa korang perlu joint bazar ramadhan Raya Karnival mega harmoni tahun ini? tempatnya mudah dicari, korang nampak je BANDAR BUKIT RAJA itu bermakna dah sampai. Lokasinya terletak berhampiran dengan laluan utama dari Klang/Port Klang/Shah Alam ke arah Meru/Klang Sentral/Setia Alam.


Selain itu, pengunjung bukan sahaja dapat membeli juadah berbuka, mereka juga boleh mendengar ceramah agama dan solat terawih dengan tempat dan suasana baru. persembahan artis juga di adakan bagi memeriahkan lagi Karnival Mega Harmoni di Bukit Raja.

Bagi mereka yang memerlukan dan tidak berkemampuan sumbang amal turut di adakan supaya mereka juga dapat bergembira di hari yang mulia. Pengunjung boleh datang dan ajak ramai-ramai saudara mereka untuk membeli belah serta membeli juadah buka puasa pada bulan ramadan yang akan menjelang tidak lama lagi.


Dari jauh korang boleh nampak Funfair ini, Tempatnya mudah di cari, Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja Klang ini adalah berkonsepkan Islamik 
dan antara VVIP yang akan turut serta ialah Jemputan Khas Raja Muda Selangor.
Yang menarik sempena dengan Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja Klang ini, pihak penganjur menyediakan banyak kemudahan kepada vendor dan pengunjung. Antara yang utama ialah :

1.  Khemah di sediakanuntuk (Vendor)
2.  Kemudahan Air danElektrik (Vendor)
3.  24 jam Keselamatan (Vendor)
4.  Emcee Promosi Booth Jualan (Vendor)
5.  Sewa Tapak Perniagaan Yang Fleksibel (Vendor)
6.  Ruang Parkir Di Sediakan (Semua)
7.  Ruang Solat Terawih (Semua)
8.  Ceramah Agama (Semua)
9.  Persembahan Artis (Semua)
10. Sumbangan Amal (Semua)
11. Kemudahan Tandas (Semua)

Untuk Vendor yang berminat, masih adalagi ruang kosong untuk anda sewa di Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja Klangini. Harga sewa tapak adalah seperti berikut :
                                            
Pakej 1 Saiz 10 x 10 – Sewa RM100 x 28 Hari = RM2,800
DiskaunPenganjur RM800
Tolak RM500 Deposit
HargaTerkini – RM1,500

Pakej 1 Saiz 10 x 20 – SewaRM150 x 28 Hari = RM4,200
DiskaunPenganjur RM1,200
Tolak RM500 Deposit
HargaTerkini – RM2,500

Pakej 1 Saiz 10 x 30 – SewaRM250 x 28 Hari = RM7,000
DiskaunPenganjur RM2,000
Tolak RM500 Deposit
HargaTerkini – RM4,500

Berminat untuk punyai ruang niaga dengan potensi pengunjung melebihi 50,000 pengunjung, Khas untuk peniaga, tawaran khas dan juga harga sewa terbaik boleh dirunding dengan pihak penganjur Bazar Ramadhan Raya Karnival Mega Harmoni di Bandar Bukit Raja Klang.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi:-
wakil jualan :-  011-23292977 (Kimi) dan 012-3812379 (Yanti)

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.