Header Ads

Me'nate Steak Hub Seksyen 14 Shah Alam


Me'nate Steak House Seksyen 14 Shah Alam. Bulan puasa nak dekat mesti ramai yang survey tempat berbuka puasakan? Bila dengar Me'nate pasti ramai yang nak cuba bagaimana rasa makanan steak di Me'nate sampai ia menjadi viral sebelum ni sempat lalu je Restoran Me'nate ni tapi tak sempat singgah maklumlah tengah kejar masa.

Bagi mereka yang nak berbuka puasa pada bulan ramadan korang digalakkan makan beramai-ramai Group Steak 7 orang ke atas takut tak habis pulak kalau makan sorang. Menu yang ada ialah beef, lamb, chicken, roasted seabass, nasi beriyani bukhari atau spagethi aglio olio. 




Orang Shah Alam yang teringin nak makan Me'nate boleh datang ke seksyen 14, mesti korang cuma tau Me'nate di Bangi dan Wangsa Maju, Kuala Lumpur je kan. Sekarang dah ada yang dekat korang boleh terjah je Restoran Me'nate bila-bila masa. 


First time makan Me'nate ni pelbagai hidangan yang di sediakan khas untuk tetamu. Air pula korang boleh refeal banyak kali sampai kembung perut macam-macam ada tau. Harga boleh pilih pengikut pax yang disediakan.




ME'NATE STEAK HUB PAKEJ "ISTIMEWA GROUP STEAK RAMADHAN"

Harga dewasa untuk 12 tahun ke atas RM89.90 per pax harga asal RM99.90 dan kanak-kanak 5-12 tahun RM39.90 per pax harga asal RM49.90. kalau korang nak harga murah kena booking awal tarikh last untuk diskaun 5% ialah 25 Mei 2017 


Hidangan untuk 1-2 pax 

Beef + Chicken or lamb + Chicken + Bukhari Briyani or Spaghetti Aglio Olio.

Hidangan untuk 3-6 pax

Beef + Lamb & Roasted Seabass + Bukhari Briyani or Spaghetti Aglio Olio.

Hidangan untuk 7 pax dan ke atas

Beef + Lamb + Chicken + Roasted Seabass + Bukhari Briyani or Spaghetti Aglio Olio.

kesemua hidangan tersebut lengkap dengan kuih tradisional, kurna dan buah-buahan. Korang boleh makan dengan gembira di Me'nate harga yang ada sah untuk berbuka puasa sahaja. Kalau tak habis korang boleh tapau dan sambung melantak dekat rumah nikmatilah sampai puas, best tak? 




Beef + Lamb + Chicken + Roasted Seabass adalah hidangan yang menjadi kegilaan ramai orang kerana kelazatannya dan campuran sayur-sayuran menambah lagi keseimbangan hidangan tersebut. Sedikit kehitangan danging yang di panggag serta secanpur pula sedikit sos yang di sediakan makin sedap apabila di kunyah.

Rasa kambing dan daging ayam sangat lembut dan mudah di kunyah membuatkan tak sabar nak habiskan makanan tersebut. Sayur yang di hidangkan boleh di makan begitu saja dan ia juga bagus untuk kesihatan.



Spaghetti Aglio Olio adalah hidangan yang sesuai di makan bersama daging yang empuk, apabila di kunyah mee speghetti ia seakan-akan berada di Itali kunyah sambil pejam mata serta nikmatinya dengan betul. 


Hidangan ikan pula, boleh di makan bersama nasi briyani atau ratah ikan tersebut. Memang sedap bila kita makan waktu perut kosong. Ikan tersebut di masak dengan sempurna dan rasanya tak terlalu hanyir, Hiasan buah tomato dan sayur pula menambahkan lagi selera kita nak makan.


Buah-buahan yang di hidangankan memang cukup sesuai untuk tetamu, terdapat pelbagai jenis buah yang ada seperti strawbery, anggur, tembikai, limau dan tembikai susu.


Chef pakar yang hidangkan memang sedap, terdapat 7 orang chef yang masak di restoran Me'nate.



Biasanya mereka yang booking awal boleh dapat harga murah, jadi kepada yang teringin nak makan Me'nate boleh booking untuk berbuka pada bulan Ramadhan tak lama lagi. Terdapat 4 cawangan Me'nate sekitar Selangor.


untuk reservation boleh call / whatsapp/ sms di talian 019 3911 047/ 019 4771 047/ 019 2611 047
facebook : Me'nate Steak Hub
instagram : @menatesteakhub

2 comments:

  1. bestnya steak, tapi sayang jauh la dari pahang

    helloaiman

    ReplyDelete
  2. Sedapnya makanan kat sini..
    Bila la AM nak pi Shah Alam nie..


    Ikhlas Dari
    Along Misuari

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.