Header Ads

Syampu Safi Shayla Pilihan Yang Terbaik

Syampu Safi Shayla Pilihanku Yang Terbaik , Siapa yang tek pernah guna syampu ni sangat rugi terutama wanita bertudung. Syampu ini sangat bagus untuk rambut kita sebab terdapat habatussauda kerana ia memperbaiki kulit yang berminyak dan kering. Terdapat pelbagai jenis Syampu Safi Shayla korang boleh dapatkannya mengikut masalah rambut.



SYAMPU SAFI SHAYLA UNTUK WANITA BERTUDUNG

Kebanyakkan syampu tiada khas untuk wanita bertudung berbeza dengan Syampu Safi, wanita yang bertudung dan tidak bertudung sangat berbeza kerana bila bertudung rambut kita mudah berbau hapak dan membuatkan kita sendiri tidak selesa selepas membuka tudung. 

  • Bagaimana terjadinya kelemumur
Ia berlaku apabila terjadinya pertukaran kulit kepala baru dua kali lebih pantas dari yang sepatutnya maksudnya kulit normal mengambil masa sebulan untuk tukar tetapi masalah kelemumur terjadi dalan setengan bulan ia sudah bertukar kulit. Kulit lama tak sempat keluar habis tetapi kulit baru dah keluar. 

  • Faktor lain terjadinya kelemumur
- Jarang syampu atau tidak bilas dengan betul
- Penggunaan penyembur rambut atau gel yang terlalu kerap
- Penggunaan warna rambut yang tidak betul
- Pengeluaran minyak yang berlebihan
- Tekanan perasaan
- Imuniti yang rendah

#HANYASYAMPUSAFISHAYLAUNTUKSAYA

Sebagai seorang wanita rambut juga aset penting yang pelu di jaga dengan baik, jika ia bermasalah cepat-cepat cari jalan penyelesaiannya. Takkan kita nak biarkan rambut macam tu je kan bila ada masalah. Luar nampak cantik tapi dalaman kurang cantik, tentu kita taknak macam tu. 


Jika kita pakai tudung kemas, dah cantik nak pergi event tapi di sebabkan ada masalah gatal-gatal mulalah tergaru-garu terus senget benget tudung, betul tak? tudung yang senget boleh menyebabkan tekanan perasaan. Tekanan perasaan adalah salah satu faktor terjadinya kelemumur.  Korang nampak tak, satu-satu masalah kita hadapi makin lama masalah tersebut bertambah kalau tak atasinya dengan cepat.

Aku cadangkan korang pakai syampu safi kerana ia khas untuk yang bertudung, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung telah dilancarkan pada Oktober 2013. Dengan 8 varian diformulasikan dengan Habbatus Sauda yang mempunyai 1001 kebaikan, SAFI Shayla dapat menyelesaikan apa jua masalah rambut yang dialami oleh wanita bertudung.


“SAFI bukan sekadar sebuah jenama untuk pengguna. Ia punya jiwa dan hubungan akrab serta kepercayaan seperti keluarga dan teman bersama para pengguna. SAFI SHAYLA adalah kesinambungan kembara cantik jenama ini dalam inovasi produk menzahirkan manfaat terkitab khasiat Habbatus Sauda yang menjadi santapan Jujungan Mulia Rasullullah S.A.W  meriwayatkan 1001 manfaatnya untuk umat manusia kecuali apabila Izrail datang memanggil.  

kami berbangga dan bersyukur kerana diberi ruang untuk memperkenalkan bukan sekadar syampu tetapi rangkaian lengkap produk penjagaaan rambut khusus untuk wanita bertudung”, Jelas Pengurus Kumpulan Produk SAFI, Mahsuri Sulaiman.

Kalau korang nak tau lebih lanjut berkenaan Safi, boleh layari saluran

Website: www.safi.com.my
Instagram; @safimalaysia

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.