Header Ads

Sacc Convec Raikan Anak-Anak Yatim Rumah Amal Al-Firdaus Di Majlis Berbuka Puasa

Sacc Convec raikan anak-anak yatim rumah Amal Al-Firdaus di majlis berbuka puasa, di hari yang mulia ramai yang berebut-rebut ingan malelukan ibadah untuk mendapatkan pahala di bulan ramadan bukan hari biasa tak boleh buat tapi bulan ramadhan amat berbeza bila kita buat amalan.


aku telah di jemput untuk meraikan anak-anak yatim rumah Amal Al-Firdaus yang di anjurkan oleh sebuah syarikat hospitaliti menguruskan Pusat Konvensyen Shah Alam ( SACC) dan Kelab Golf Seri Selangor telah meraikan 43 orang anak-anak yatim.

Memang best dapat raikan anak-anak yatim di hari mulia dapat juga mengambil peluang melaksanakan aktiviti-aktiviti kebajikan dalam bulan ramadan, selain itu dapat merapatkan hudungan silaturrahim antara satu sama lain. Aktiviti ini sedikit sebanyak dapat menceriakan sambutan Hari Raya Aidilfitri anak-anak yatim agar mereka gembira di hari kemenangan ini.


Selain meraikan mereka di Majlis berbuka puasa, SACC Convec dengan rasa rendah hari memberi sumbangan duit raya dan hadiah kepada semua anak yatim. Sumbangan ini turut ditaja oleh ADABI consumers industries sdn.bhd dan JOSHAFA.sdn.bhd. Majlis buka iftar yang di anjurkan oleh SACC berkonsepkan " Berbuka Sambil Beramal". 



SACC juga telah mengambil satu lagi inisiatif untuk bekerjasama bersama Majlis Perunding Pertubuhan islam Malaysia (MAPIM) dalam membantu mengumpulkan dana untuk Tabung Rescue Syria. Setiap pembelian bufet Ramadan yang di jual dengan harga RM88.00+, RM1.00 akan di salurkan kepada Tabung Rescue Syria yang di amanahkan kepada SACC melalui MAPIM. 






Majlis berbuka ini juga dimeriahkan lagi dengan persembahan nasyid dari kumpulan Hijjaz dan tetamu turut menjalani ibadah solat tarawih bersama imam yang diterbangkan khas oleh MAPIM dari Syria.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi Fiza Hamid:-

Alamat : SACC Convenc Sdn.Bhd, No.4 Jalan Perbadanan 14/9, 40000 Shah Alam, Selangor.
Tel        : 5511 8858 ext 106
Hp        : 014-2211066
e-mail   ; fiza@sacc.com.my

2 comments:

  1. Alhamdulillah... Gembira lihat badan2 korporat meraikan mereka ni. Iyalah, inilah masa untuk mereka turut sama diraikan dan bergembira.

    ReplyDelete
  2. terbaik. melihat pilihan makanan yang ditawarkan membuat sy teruja untuk mencuba. thank atas perkongsian ini.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.