Header Ads

Sweet Royale keluaran Pharmaniaga

SweetRoyale keluaran Pharmaniaga, bila dengar nama Pharmaniaga ia adalah satu nama yang besar dan produk yang boleh di percayai kerana ia sah halal oleh Jakim tak perlu rasa was-was lagi bila beli produk Pharmaniaga tetapi anda juga kena berhati-hati agar tidak terbeli produk tiruan jika sesuatu prosuk sudah di kenali ramai pasti akan ramai yang buat produk tiruan agar jualan mereka juga laris.

Untuk berasa lebih yakin dan tidak terbeli produk tiruan anda di sarankan pergi ke oulet atau website Pharmaniaga untuk dapatkan produk yang asli. Jika anda tidak mengambil berat tentang keaslian sesuatu produk jangan salahkan orang lain kalau ada kesan sampingan. 


Siapa ada di kalangan keluarga, atau sedara mara boleh sarankan Stevia Sweet Royale. jangan diam-diam minum sorang-sorang ya. SweetRoyale sesuai untuk mereka yang kencing manis, sepuk nanti kalau tak sebarkan dekat rakan-rakan yang lain nak sihat sorang-sorang, amboi sian orang lain ulang-alik pergi hospital nak cepat baik dari kencing manis. 





Slogan yang di perkenalkan untuk SweetRoyale ialah "Rasa Manis Unik Sejati" tentu ramai yang nak tau kenapa slogan tersebut dikatakan unik. SweetRoyale ialah pemanis berasaskan stevia yang menggabungkan bahan-bahan terpilih rasa manis serta rendah kalori.

SweetRoyale Gula Rendah Kalori
  • Untuk pengetahuan semua, setiap 2 gram SweetRoyale mempunyai rasa manis dengan 2 sudu teh gula. Jadi ia rendah kalori kerana terdapat stevia dan telah di formulasikan oleh pakar-pakar yang diiktiraf serta ujian makmal.
  • Rasa yang unik dan kurang pahit telah di formulasikan dan diperbaharui menggunakan gred Stevia
  • Harga murah serta mampu milik
  • Mudah di dapati di oulet serta website 
  • Bentuk dalam paket serta serbuk di dalamnya, mudah di bancuh dan bawa kemana sahaja.
  • Disahkan halal oleh JAKIM, nombor HALAL: MS1500:2009, 1071-02/2017
Kandungan SweetRoyale
Cara memakannya buka sachet aluminium masukkan ke dalam cawan dan bancuh. Anda boleh bancuh menggunakan air sejuk atau panas. Jika hendak cepat larut anda boleh menggunakan air panas dan gaul sehingga rata. Kalau masih tak faham anda boleh tengok video di bawah.

Rasa nikmat bila minum ketika panas dan rasa segar jika minum ketika sejuk.



Dekat mana boleh dapatkan SweetRoyale, anda boleh pergi cawangan Farmasi RoyalePharma seluruh Malaysia. Selain itu, boleh pergi ke website mereka SWEETROYALE (STEVIA) 



Harga sangat berpatutan serendah RM 17 di aulet berdekatan dan RM 15.90 dalam talian tidak termasuk postage. Anda juga sudah biasa atau ada akaun Lazada, 11Street atau Shopee, anda juga boleh beli di sana. Bagi mereka yang tidak tahu cara minum anda boleh lihat video ini. 


Selamat mencuba, bagi zira sweet royale sesuai untuk penjagaan kesihatan semua orang, jika anda inginkan badan yang sihat boleh tukar pemanis gula kepada sweet royale lerana sekarang makanan pun akan di tambah dengan gula bagi rasa makanan tersebut sedap jadi cuba anda fikirkan berapa banyak gula yang telah masuk ke dalam badan kita? jadi inilah masanya untuk tukar sekarang kita sudah ada pilihan yang lebih baik.

6 comments:

  1. Best guna stevia... Hidup sihat tanpa penyakit ....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dan tahniah pd pharmaniaga sbb membantu mgeluarkan produk mcm stevia ni sebagai penganti gula.. Sangat sesuai golongan tua juga sbb kbyakan mereka suka minuman bgula.. So boleh ganti dgn yg ini

    ReplyDelete
  3. Menarik produk ni, nanti boleh rakemen dekat ma ni

    ReplyDelete
  4. Sy pun patut cuba amalkan slow slow gula ni.
    Tahun ni dh makin tua. Risiko penyakit adlh tinggi.

    ReplyDelete
  5. Paket kecik2 ni mudah dibawa kan..

    ReplyDelete
  6. Ramai dah amalkan stevia dlm kehidupan seharian kn. Dlu pnh bli stevia brand lain. Manis nya wlpn setitis. 😅

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.