Header Ads

Chomel Baby Laundry

Chomel Baby Laundry, banyak barang-barang baby yang berada di pasaran, untuk memilih yang terbaik bagi si kecik kita kena buat pilihan yang bijak supaya kesihatan anak kita terjamin, tiada kegatalan pada kulit ataupun ruam sensitive agar si kecik dapat tidur dengan nyenyak tidur kita pun tidak terganggu.

Selain keperluan barangan baby, jika anda ingin mengetahui tip untuk mengetahui kepentingan penjagaan baby. Anda juga boleh lihat website serta barangan di Chomel baby. Wah, bestkan boleh pilih barang baby online je duduk di rumah dah boleh dapat barang untuk orang baru. Eh, macam ada yang risau je dengar perkataan orang baru tu.

Orang baru tu ialah baby baru bukan bini baru tau, amboi macam ada yang senyum je dengar bini baru. cepuk nanti. Produk baby merangkumi baby laundry detergent 1 litre, breast pump & bottle cleanser 500ml, dan toy & surface cleaner 500ml. Zira tertarik dengan barangan chomel baby, sebab ia boleh di percayai dan barangan tersebut berkualiti.



Walaupun zira belum kahwin tapi di sebabkan kerap sangat jadi baby sitter mestilah nak anak buah juga sentiasa sihat atas penjaan kita. Bila buka website Chomel baby, apa yang mula-mula sekali tengok ialah Chomel Baby Laundry. Wah dah macam mak-mak orang ni, lagipun Chomel Baby Laundry ini sesuai untuk bayi dan kulit sensitif.



Dibuat tanpa bahan kimia, membersihkan kesan kotoran, kotoran, makanan, dan kesejukan yang tidak diingini dengan pH yang ringan. Apa yang bestnya tidak menyebabkan kegatalan pada kulit dan tidak meninggalkan kesan pada pakaian. Sesuai untuk semua cucian seisi keluarga anda untuk pakaian semula jadi. kain akan sentiasa lembut dan harum.

Cara menggunakannya : 


Sesuai untuk mesin pembasuh pakaian
  • Botol kecil, 1/2 cap
  • Botol sederhana, 3/4 cap
  • Botol besar, 1 cap
* Untuk tempat kasar atau kotoran, tuangkan detergen terus ke kawasan yang berwarna, gosokkan dengan ringan dan basuh seperti biasa.




Bila kita jaga si kecil memang kadang risau, budak kulit berbeza dengan kita jadi cepat sangat naik ruam, kalau ada ruam mula la gelabah cari itu ini nak baik hilang ruam tu. Baby kalau mood happy ziralah insan paling gembira, nak jaga senang je bila tengok dia gelak terbahak-bahak pun kita ikut gelak "ni tipu baby takde gelak bahak-bahak" rasa semangat penat pun hilang. 

Lepas ni, anda tak perlu risau lagi sebab chomel baby dapat melindungi anak anda. Untuk dapatkan segera barangan chomel baby anda boleh info di bawah, anak sihat ibu gembira. Bila anda nak buat sesuatu untuk anak di galakkan selawat supaya sikap anak menjadi baik.

Website : chomelbaby.com  
No.Tel : +6016 – 7750 888

3 comments:

  1. betul2 chomel kartun logonya =D

    ReplyDelete
  2. Bagus produk chomel ni...akak ada toy & surface cleaner

    ReplyDelete
  3. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post. detergent powder

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.