Header Ads

Promosi Februari Jardin Foundation Free Loose Powder

Promosi Februari Jardin Foundation free loose powder, rata-rata ramai wanita nak cantik dan cepat bersiap. Anda tau tak apa kandungan yang ada di luar sana? walaupun bagus-bagus kita sebagai pengguna mesti kena tau apa yang terkandung di dalam produk tersebut. Kalau tanya seller A tentu dia orang akan jawab bagus produk ini untuk menarik kita beli dan tanya seller B punya, bagus produk ni susah nak dapat dik dan bla, bla, bla mula dia seller tu bagitau tentang produk yang dia jual tu.



Sebelum anda beli sesuatu produk mohon search terlebih dahulu apa kesan terhadap kulit yang anda akan hadapi jika memakai sesuatu produk. Kerana jika kita sudah tahu kesannya tak perlu lagi rasa was-was nak pakai dan seronok apply dekat muka kalau sudak beli baru cari rujukan tentu rasa menyesal sebab dah melayang duit anda.  

Sekarang ini, zira pakai Jardin Foundation kerana mempunyai ciri-ciri SPF 50++, Argan Oil dan Vitamin E. Kalau minat travel memang senang nak makeup tak payah nak calit-calit foundation bagai, anda cuma perlu dap-dap je terdapat span yang memudahkan anda makeup di mana jua anda berada gitu, duduk dalam kereta walaupun ia bergoyang-goyang takde masalah. 



Kelebihannya, tekstur pekat setanding liquid foundation, dap-dap tak kotorkan jari, tidak berminyak tetapi glowing dan auto blend dengan warna kulit. Foundation ini sesuai untuk kulit asia macam kita ni. Ia tahan 8 jam bestkan, yang seronoknya terdapat Argan Oil di dalamnya. Zira kalau produk yang ada argan oil memang semangat nak pakai sebab melembabkan kulit yang kering, mengatasi jerawat, mengatasi sunburn dan mengatasi kulit kusam & gelap.

Bagi yang tak tau anda boleh tanya seller di luar sana ada tak foundation tersebut mempunyai Argan Oil kalau ada anda boleh beli dan pakai dengan hati yang gembira. Mungkin anda ada produk favourite tersendiri sebab minat Mua atau selebriti tersebut memakainya tak pun minat model yang promot produk tersebut. Seronoklahkan kita, cantik macam orang yang kita minat tapi kadang akibatnya ia tak sesuai dengan kulit kita dan ada masalah lain.

Kulit kita memerlukan vitamin, kalau tak makan makanan yang terdapat vitamin anda boleh cari produk yang terkandung vitamin seperti Jardin foundation Imaan, vitamin E baik untuk Kulit kelihatan lebih muda, mencerahkan kulit, memudarkan jeragat, mengurangkan garis halus. Nampak tak, banyak betul kelebihan Jardin foundation ni satu produk boleh cover semua, jimat banyak duit tak perlu beli produk anti untuk pudarkan jeragat.

Zira percaya, anda tentu sukakan kecantikan tapi nak jimat. Sekarang anda boleh jimat dengan menggunakan Jardin Foundation hanya dap-dap je, yang lagi besti bulan Februari ini ada promosi dengan pembelian satu jardin foundation anda dapat Free Loose Powder, wah mana ada produk lain pernah offer macam ni, tak pun biasa ada yang bagi free lipmate atau mask.



Anda boleh lihat testimoni yang sudah cuba jardin foundation ini, bukan main suka dia orang try produk ni, kebanyakan kata mereka sangat smooth bila apply dekat kulit dan rasa ringan.




Jika anda beli Loose Powder di luar sana kebiasaannya harga RM45-Rm60 kan. Ini promo imaan yang tak masuk akal dapat Free Loose Powder kalau beli Jardin Foundation tapi ingat ia hanya offer untuk bulan Februari ni tau sehingga 28 Februari 2018 inilah masa untuk anda borong Jardin foundation banyak-banyak. Okey, harga jardin RM79.90 tak termasuk pos kalau anda beli banyak dalam 5 item doa-doakanlah zira jadi seorang yang pemurah dan bagi Free Postage. Untuk order anda boleh Whatapp ke nombor 019-3922261.

4 comments:

  1. Mula2 ingatkan sama brand dengan mary jardin. nama nak dekat sama la pulak, hehe

    ReplyDelete
  2. Wah banyak untung dh tu beli fd free loose powder

    ReplyDelete
  3. Wow..terbaiklah imaan... Fd ade..loose powder ade... Tisu ada.. Eee..grm je tgok bg yg kaki makeup ni..hahhaa.. Dia sesuai smua kulit x yg fd tu?

    ReplyDelete
  4. Suka pondesyen.. blh msuk dlm list ni

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.