Header Ads

Wefie Raya Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang Hadiah Bernilai RM10,000

Wefie raya bersama Jus Hidayah Gold dan menang hadiah bernilai RM10,000. Sekarang zira memang suka joint contest lagi-lagi hadiah yang di tawarkan agak lumayan. Raya pun dah pertengahan duit pun makin kurang jadi Inilah masanya nak tambah duit.

Bila tengok jumlah hadiah yang di tawarkan, terus wah banyaknya ini kalau menang macam-macam boleh buat termasuk menabung. Ini juga antara cara nak dapatkan duit dengan ajak cepat.



Nampak tak jenis tak menyabar nak cepat kaya je, tapi Inilah salah satunya usaha nak tambah duit pocket dan tambah modal bisnes, rajinkan diri joint contest. Antara peraduan yang zira jumpa ialah Wefie bersama Jus Hidayah Gold.

Menang RM10,000 Dengan Menyertai Peraduan Wefie Jus Hidayah Gold

Peraduan ini sangat berbaloi dan syarat penyertaan juga mudah kerana mereka memang nak anda korang menang. Bestkan joint contest mudah macam ni tapi tarikh nak tamat korang kena cepat.



Sebenarnya peraduan ini dah lama berjalan sejak 17/5/2018 sebelum bulan puasa dan tarikh tamat peraduan 1/7/2018. Korang jangan risau masih ada masa lagi, mana tau last minit ini dapat rezeki menang contest.

Tarikh umum pemenang pada 1/7/2018 di facebook Seraimas HQ. Peraduan ini terbuka kepada semua orang hanya dapatkan Seraimas di mana-mana toko jamu atau kedai yang berdekatan, kalau tak jumpa boleh ke website Seraimas.


Syarat Penyertaan :-B

1. Beli Jus Hidayah Gold


2. Wefie bersama Jus Hidayah Gold sebagai bukti


3. Muat turun aplikasi QR reader di app store atau Play Store dan scan QR cod di kotak Jus Hidayah Gold.

4. Isi butiran lanjut dan masukkan "original code" ikut langkah yang tertera di sesawang  www.seraimas.my 

5. Masukkan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana...." Ayat tidak boleh lebih 50 patah perkataan.

6. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang di sediakan dan jangan lupa guna hastag #WefieRayaJusHidayahGold untuk penyertaan ini.

7. Hadiah bernilai RM10,000.00 bakal di menang dan berpeluang untuk meramah mesra di rumah terbuka Hari Raya bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan. Detail lokasi, masa dan tarikh akan di beri tahu kemudian.

8. Anda boleh masuk seberapa penyertaan dengan syarat Setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian.

9. Pemenang akan di pilih berdasarkan gaya yang paling keatif. Pemilihan pemenang di buat oleh pihak juri yang di lantik.



HADIAH

5 orang bertuah akan di pilih

Tempat Pertama:-
Gold bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama imam muda dan keluarga seraimas.

Tempat Kedua:-
Gold bar (10g) +2 jemputan ke rumah terbuka bersama imam muda dan keluarga seraimas.

Tempat ketiga-lima:-
Satu dinar emas +2 jemputan ke rumah terbuka bersama imam muda dan keluarga seraimas.

SERAIMAS HERD

Jus Hidayah Gold ini adalah salah satu produk keluaran Serai mas Herb Sdn BHD yang di tubuhkan pada 2005 oleh pengasas yang juga pengarah uruskan syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar dan beroperasi dari Labis, Johor.




Syarikat ini mengeluarkan produk kesihatan dan kecantikan dengan menggunakan bahan semula jadi yang berasaskan herba.

JUS HIDAYAH GOLD

Terdapat gabungan 23 herba yang memberi kesan baik kepada tubuh badan kita. Kandungan yang memberi kita tenaga iaitu madu  buah tiin, kismis, kurma merah, Apricot, delima, lada pintal, dan Cengkih.

Bukan itu sahaja, ia terdapat juga Kunyit, Buah pala, senduduk putih, Mahkota Dewa, Habatussauda, Mengkudu, Teja Lawang, dan pelbagai lagi bahan semula jadi yang terdapat di dalam Jus Hidayah Gold.



Jus Hidayah Gold dapat membantu sakit kronik seperti penyakit kanser, diabetis, gout, angin ahmar, darah tinggi, buasir, masalah usus dan sebagainya.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi :-
No tel : +6012-7848364

Website : www.seraimas.my
Facebook : Seraimas HQ
Instagram : @seraimas
YouTube : SeraimasHQ

16 comments:

  1. Wah lumayan hadiahnya. Nak join juga la...

    ReplyDelete
  2. wah hadiah dia lumayan.. rugilah sape yg kaki selfie & pelanggan tetap jus hidayah gold xjoin kan...??? bukan senang nak dpt hadiah gold bar ni...

    ReplyDelete
  3. Macam menarik je.. Jomlah sertai sekali.

    ReplyDelete
  4. Banyak khasiat jus hidayah gold ni. Memang patut kena ada satu kat umah. Sambil membeli sambil ada peluang menang contest kan.

    ReplyDelete
  5. Bestnya tengok hadiah yg ditawarkan.. Ni yg memang amalkan jus hidayah kena join ni..mana tau rezeki dpt pergi rumah terbuka tu.. 😍

    ReplyDelete
  6. hadiah dia lumayan..10k gold bar tu..contest pulak sennag..wefie je..rasa nak join ni..

    ReplyDelete
  7. best hadiah-hadiahnya..paling best dah tentu la gold bar tu.akak belum pernah cuba jus hidayah ni..Nanti boleh la try dan join contest..mana tau kot2 ada rezeki...

    ReplyDelete
  8. thanks tau sebab sharing pasal contest nie

    ReplyDelete
  9. bestnye hadiah dia !! kena beli sebotol ni.. hee~

    ReplyDelete
  10. senang sangat contest gini. Ber'wefie'je boleh menang. Harap dapat menang la... eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon... kan? kang x valid plak nnt...

    ReplyDelete
  11. apa lagi marilah kita berwefie together dengan jus hidayah gold, wow, syok !

    ReplyDelete
  12. Dateline dah hampir.. kene cepat ni join

    ReplyDelete
  13. Bestnye hadiah dia padahal kontest wefie je pun. Sape ambik gambar kreatif dan buat slogan power, memang boleh menang punye

    ReplyDelete
  14. pernah join contest selfie sebelum2 ni..tapi contest wefie yang ni mmg menarik hadiah yang ditawarkan..gold bar!

    ReplyDelete
  15. Mak oooii wefie je boleh menang RM10k??

    ReplyDelete
  16. Mudah betul nak join. Wefie je boleh menang 20g gold bar. Sape nak bagi kan. Sempat lagi join nie. Nak join lah !

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.