Header Ads

Azam Tahun Baru 2019 Iuzira

Azam Tahun Baru 2019, Zira jarang cerita azam tahun baru dekat orang. biasa set dalam kepala azam apa yang kita nak buat sebab kalau kita kecoh-kecoh azam tu cuma hangat-hangat hati ayam susah pula kita sendiri yang malu tapi untuk membakar semangat pada diri, Zira akan kongsikan kepada pembaca blog iuzira.com. 

Bagi yang rasa tak ada azam, anda perlu ada matlamat apa yang anda harus buat pada masa akan datang. ia juga boleh di katakan azam untuk mencapai matlamat yang kita perlu usaha. Zira ada perancangan untuk tahun 2019 dan memang dah plan pada tahun lepas lagi. Bahan rujukan pun ada beli, orang kata nak berjaya dan azam tercapai kena ada perancangan.



Walaupun rasa macam mustahil, tapi dengan usaha, isha'allah ia akan berjaya yang penting yakin dengan diri sendiri sama ada ia berjaya atau tidak apa yang kita perlu lakukan ialah usaha dahulu. Okey, Zira nak kongsikan beberapa azam tahun baru 2019 kepada anda dan juga Neffos C7. 

1. Habiskan Baca Kesemua Ebook

Walaupun baca tajuk macam kelakar, tapi hakikatnya kadang bila beli ebook tak habis baca sebab zira suka baca secara santai, bila baca buku kita boleh baca secara duduk, baring dan Zira suka selit penanda buku di tempat yang belum sempat di baca, kebanyakkannya buku ni tebal jadi lambat habis berbanding dengan ebook tak terlalu tebal dan cepat habis. 

Masalah sekarang baca ebook di phone pula cepat memory penuh jadi tak boleh simpan banyak ebook di phone. Dengar kata, Neffos C7, boleh menyokong ARM Mali-T860 MP2 dual-core GPU bersama 2GB RAM+16GB ROM. Menggunakan sistem operasi Android 7.0 Nougat dengan kapasiti bateri 3060 mAh jadi mudah la nak baca ebook. 



2. Cipta Applikasi Game 

Dengar macam mustahil tapi kalau baca Ebook yang zira beli dan fahamkan betul-betul ia akan jadi satu kebanggaan pada diri Zira sendiri sebab kalau tengok dan kita tak praktis apa yang di baca benda tersebut tak akan jadi realiti. Pasti seronok kalau dapat cipta satu game untuk kegunaan orang ramai walaupun ia simple. 

Sama juga seperti Neffos C7, jika kita nak cipta sesuatu supaya ia menjadi realiti kita perlu mempunyai satu pengalaman yang menyeronokkan, Anda boleh cipta memori yang menyeronokkan dengan selfie bersama Neffos C7 dengan kamera hadapan 8MP  ia terdapat juga fungsi “Screen flash for selfie” bagi membantu memberi pencahayaan ketika anda mengambil gambar selfie.

3. Mempunyai Perlindungan Takaful

Kita selalu dengar, agent-agent takaful beritahu kebaikan takaful jika kita sakit, kemalangan atau apabila ketiadaan kita kelak apa yang waris kita akan dapat. Alhamdulillah, Zira dah ada takaful walapun bila tengok umur agak lewat ambil tapi sekurang-kurangnya sempat ambil sebelum terlambat. Sebenarnya nak ambil awal, tapi di sebabkan sebelum ini ada masalah kewangan jadi tak dapat ambil takaful di usia awal 20-an. Masa bulan 12, 2018 takaful ada promosi jadi Zira terus ambil pakej yang di tawarkan kalau tak bulan 1, 2019 Zira ambil awal satu bulan. 



Bila sudah ada takaful Zira dah tak perlu risau masalah kos rawatan kita ada apa-apa berlaku sebab sudah ada perlindungan sama seperti Neffos C7 didatangkan dengan fungsi pengimbas cap jari yang mampu mengimbas sepantas 0.2 saat untuk nyah kunci telefon pintar ini yang paling best anda boleh imbas dengan pelbagai arah 360'.

Ini serba sedikit perkongsian azam 2019 untuk pembaca iuzira.com, Zira juga berharap perkongsian azam 2019 ini tercapai. Neffos C7 juga ada promosi penjimatan kepada anda yang mempunyai azam nak jimat cermat dengan harga mampu milik Neffos C7 sekarang menawarkan harga RM499.00 anda boleh dapatkan di Kedai Rasmi Neffos di Lazada sebab harga Neffos C7 semasa di lancarkan adalah RM599.00 dengan tawaran yang jimat ini harap, anda juga tercapai azam 2019 untuk berjimat cermat. 

4 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Terima kasih 😊

      Delete
  2. selat tahun baru... semoga berjaya capai azam tersebut..

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.