Header Ads

Choco Pearl Meal Supplements Fat Burner Glowing Skin

Choco Pearl Meal Supplements Fat Burner Glowing Skin. Bulan kemerdekaan ini sangat special bukan sahaja bulan kelahiran malah ia juga bulan istimewa sebab bulan pertunangan dan bulan pengeluaran produk baru dari imaan Iaitu Choco Pearl. Kandungan yang terdapat dalam choco pearl ni amat bagus kerana ia dapat bantu mencantikkan kulit.



Bagi yang rasa dah kurus nak cantikkan kulit anda boleh amalkan choco pearl sebab terdapat sakura di dalamnya ia adalah amalan orang Jepun. Mungkin ramai dah tahu imaan ada 3 jenis produk slimming beauty iaitu Kopi Jamu, Tea Detox dan terbaru Choco Pearl tapi ini lebih kepada glowing skin. Antara ke tiga-tiga produk ini anda boleh amalkan mengikut turutan apa yang anda mahu dan capai. Jika ingin turunkan berat anda boleh ikut saranan seperti di bawah:-

MANA LEBIH OKAY?
  • Tempat Pertama: detox tea sebab zero kalori
  • Tempat Kedua : kopi jamu sebab Kopi Jamu guna gula nano dan tinggi kandungan green coffee.
  • Tempat Ketiga : Choco Pearl sebab ini guna normal sugar tetap rendah kalori.
Kopi Jamu adalah pilihan yg terbaik untuk diet tetapi disebabkan ada yang tak boleh minum kopi dan harga agak premium, maka HQ buat alternatif minuman coklat pada harga yg lebih rendah. Kopi Jamu ada fungsi jamu, coklat ada fungsi cantikkan kulit.



Ini adalah bahan-bahan yang terkandung dalam choco pearl. Memang menarikkan sebab kita nak dapatkan bunga sakura asli susah dekat Malaysia. Ni dah ada bunga sakura dalam choco pearl yang mudah nak minum dan amalkan.



Mungkin ada antara anda nak tau kalau ada cyst/fibroid boleh minum tak, sebab kadang kita nak try tapi takut ada risiko. Untuk pengetahuan anda produk choco pearl dan fruitea tak ada bahan mengandungi protein jadi anda boleh amalkan produk imaan. Di samping jaga makan dan sihat anda boleh boleh dapatkan kulit cantik dengan choco pearl.

Untuk pengetahuan semua diibolehkan untuk ibu yang menyusu, dan kanak-kanak seawal 7 tahun. Larangan untuk produk ini tidak digalakkan untuk ibu mengandung atau yang mempunyai penyakit buah pinggang. Untuk penyakit kronik , sila minta nasihat doktor. Sebagai agent kena jujur bagi sesiapa nak order boleh contact zira. 



Nak amalkan 2 produk imaan pun boleh tiada masalah. Caranya anda boleh bancuh choco pearl waktu pagi dan minum fruitea waktu malam. Sangat mudah nak dapatkan kulit dan badan yang cantik.



Mungkin ada yang tak tahu lagi kelebihan dan khasiat fruitea imaan. Fruitea ini sesuai untuk mereka yang nak cegah diabetis dan melancarkan peredaran darah, mengawal selera makan atasi masalah sembelit dan yang bestnya ada green tea iaitu dapat meningkatkan pembakaran lemak dalam badan. 

Harga istimewa :-
  • Choco Pearl RM44
  • Fruitea RM34
  • Kopi Jamu RM58
Harga yang di tawarkan cukup murah sebab anda akan dapat lebih kelebihan lain jika amalkan produk slimming dari imaan. Yang paling bestnya bagi sesiapa yang buat belian dari zira, anda akan dapat gift best je best, tapi stock terhad sebelum ni ada bagi handbeg memang sangat exclusive handbeg tu, di sebabkan dah soldout zira bagi lain pula. Untuk maklumat lanjut ke:

Untuk Order : Nak Try Choco Pearl
Instagram : easy_trave1

11 comments:

  1. This looks so yummy but helps slimming!

    ReplyDelete
  2. imaan kuaukan supplement pulak ye.. menariknyeee..

    ReplyDelete
  3. Kopi jamu tu memang rasa kopi ke? Black Coffee? .. Macam2 produk Imaan dan yang keluar. Bagus nya. Banyak pilihan.

    ReplyDelete
  4. New product dari Imaan.. Bagusnya nampak sedap supplement tu

    ReplyDelete
  5. Macam menarik je minuman dari Imaan ni. Boleh cuba

    ReplyDelete
  6. Macam menarik je produk minuman Imaan. Boleh Cuba kan.

    ReplyDelete
  7. Choco pearl tu nampak sedap dan baik utk badan. Harga pun reasonable.

    ReplyDelete
  8. Wah produk baru dari Imaan ya..

    ReplyDelete
  9. This is my first time get to know about this drink. will check it out more.

    ReplyDelete
  10. Sedap nampak yang koko tu...produk baru Imaan yer...macam best je

    ReplyDelete
  11. Excellent article. Very interesting to read. I really love to read such a nice article. Thanks! keep rocking. this article

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.