Header Ads

Cara Membuang atau Menghilangkan Sel Kulit Mati Pada Bibir Dengan Menggunakan Exfoliate

Cara membuang atau menghilangkan sel kulit mati pada bibir dengan menggunakan Exfoliate. Kalau kita tak menjaga bibir dengan betul pasti kulit akan kering dan merekah. Pernah tak anda rasa macam tu, sakit kan dan kadang berdarah di sebabkan bibir kering.

Untuk mendapatkan bibir lembut, gebu dan licin. Itu adalah impian setiap orang Bibir rasa kasar? Apa kata kita “exfoliate” dulu bila zira cuba pakai lipstick ni bibir rasa lembap sikit dan kurang kering. Nak pakai pun mudah saja hanya pusingkan lipstick tersebut dan pakai di bibir anda.


Apa itu exfoliate?
Exfoliate bibir bermaksud proses untuk membuang atau menghilangkan sel-sel kulit mati pada bibir. Bila kita kurang air bibir akan mula kering, proses exfoliate ini tidak boleh dipaksa jika sel kulit belum bersedia untuk ditanggalkan. Jika dilakukan juga, akan merosakkan kulit bibir.


Amalkan Lip Butter ini, untuk memudahkan proses exfoliate secara lembut. Sapu Lip Butter setiap masa dan lihat jika terdapat kupingan kulit, gosokkan dengan jari secara lembut dan lap. Mungkin ada yang tak tahu mana nak dapatkan lipstick ini. Okey, anda boleh baca sampai habis kerana ia akan memberi manfaat kepada anda dan dapat menyelesaikan masalah yang anda hadapi.

Didatangkan dengan warna merah jambu yang juga sesuai boleh dipakai setiap hari sama ada di rumah atau di luar sebagai lipstik. Lipstick ini sangat sesuai untuk mereka yang inginkan kelebapan bibir sepanjang masa.


Diperbuat dari bahan-bahan semula jadi seperti Cocoa Butter, Lip Butter kami menggunakan bahan-bahan semulajadi tanpa pengawet, tanpa kimia dan lulus KKM untuk Natural Product Lover. Jadi anda tak perlu risau dengan proses lipstick ini, warna pun menarik

Harga (termasuk postage)
RM38 (Semenanjung Malaysia)
RM42 (Sabah & Sarawak)

Mungkin ada yang tak sedar bibir mereka bermasalah antara faktor ialah menjilat bibir ini adalah suatu mebiasaan uang bila lakukan tanpa bila sedar apabila bibir terasa kering walaupun menjilat bibir dapat memberi kelembapan namun sebenarnya air liur adalah untuk membantu dalam pencernaan makanan bukan kelembapan dan ia akan membuatkan bibir kering


Menggigit bibir sama seperti menjilat bibir ia berlaku semasa kita berasa cemas, bila kita menggigit bibir secara tidak sedar bibir akan mula terkoyak bahkan boleh berdarah. Selain tu, jika anda seorang yang gemar makan pedas atau masin ini adalah salah satu faktor masalah bibir garam yang terkandung dalam makanan boleh menyebabkan keradangan sama juga makan makanan pedas cara menyelesaikan masalah tersebut dengan makan buah dan sayur-sayuran.

Untuk maklumat lanjut anda boleh beli dengan agent yang sah dan untuk pembelian/program agen & Dropship
https://bit.ly/2CCDTKd

Instagram : @lipstickbazaar

7 comments:

  1. Memng elok pakai lipstiknyang boleh lembapkan bibir.. Kadng ade lipstik buat bibir mkin teruk.. Warna dia pun cantik

    ReplyDelete
  2. Sis pun kdg2 bibir kering n merekah. Memang kena pakai lipbalm le masa tu. Bolehlah cuba produk ni pulak

    ReplyDelete
  3. bolehlah guna ni nanti untuk rawat bibir sy yang kekeringan, tq sharing

    ReplyDelete
  4. Memang bagus kita exfoliate bibir kan. Takdelah nanti bibir nampak kusam dan gelap. Nampak bagus lipstick ni. Nanti nak try lah

    ReplyDelete
  5. Nampak macam best je lipstik ni zira. Kita ni pantang sikit dengan lipstik2 ni. Hihi
    Mudah tergoda.

    ReplyDelete
  6. This brand is new to me, let me check out more. Thanks for the info.

    ReplyDelete
  7. Lawa warna dia. Bagusnya sebab xde bahan pengawet dan bahan kimia. Boleh cuba

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.