Header Ads

gubahan hantaran

Assalamualaikum

Zira nak cite pasal gubahan hantaran..... saba ye sapa nak tengok design pelamin yang lain, kepada yang belum tengok klik pelamin impian. Haaaa, owesome.... gubahan ni di reka khas untuk bakal pengantin yang nak hantaran ala-ala cenderela gitu. Bakal pengantin memilih warna pink dan kuning untuk di jadikan tema hantaran.

Kalau cenderela mesti la ada kreta kudakan.... Rekaan ni kena siapkan cepat sebelum kol 12.00 malam abis la, kalau lambat, cenderela lari... tak dapat putera raja meminang cenderela. Hehehe, gurau je tapi ni memang untuk raja tau jangan main-main. Sapa penah jumpa raja?? *angkat tangan*  gubahan ni untuk raja sehari (^_^).

Selain gubahan ala-ala cenderela, ada lagi satu gubahan iaitu gubahan sangkar burung..... Biasa la, satu hantaran untuk laki dan lagi satu untuk perempuan. Gubahan ni bukan masukkan burung dalam sangkar tapi masukkan barang yang kita nak bagi kepada pengantin dan masukkan dalam sangkar. So, simple right.....




cenderela pun nak baca buku....


pin...pin...pin..pin...  putera raja nak anta sirih kat cenderala


hehe, ni sumbat je kasut dalam sangkar :P

buku pun sama, masukkan dalam sangkar tapi susun elok-elok tau

daun sirih plak, hias die kat atas sangkar, dengan warna kekuningan sangkar nampak gah/menyerlah tak gitu

nampak tak, hantaran ni?? cenderela bersatu menjadi raja sehari bagai pinang di belah dua bersama pilihan hati bergabung meletup (booooom). semoga bahagia dunia & akhirat.

Nuffnang Ads

terima kasih sudi baca (^_^)

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.