Header Ads

terima kasih sponsor ;)

Assalamualaikum 



tin.... tin.... hehe, sebenarnay tak dengar pun bunyi hon posmen datang pun tak tau. zira baru je nak pegi kat peti surat, tibe-tibe mak zira bagi sampul. lepas dapat tu mak zira plak yang exited soh bukak terus sampai tak menyempat nak tengok kat umah. Zira pun tak ingat ni segmen apa, banyak sangat segmen yang zira join... terima kasih kepada nabila medan dan kepada sponsor yang telah beri topup.
Wah, ni first time dapat..... ;)
Nuffnang Ads
terima kasih sudi baca





  

3 comments:

  1. Tahniah..Ahamdulillah..rezeki tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.... amin
      dapat gak akhirnya ;)

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.