Header Ads

Yuyu Zulaikha jadi penulis Majalah

Assalamualaikum

Kakak comei ni hebat, rezki sentiasa ada dimana sahaja yang penting usaha. Satu hobi boleh dijadikan satu impian yang besar dan secara tidak sengaja ia bole jadi satu kerjaya atau part time income. OMG, ualls dah beli majalah mingguan wanita ke belom? tak saba nak baca cebisan diari baru Yuyu Zulaikha. Zira tak berkesempatan nak dapatkan majalah Mingguan wanita.

Pengalaman dan cara fesyen yang cantik dan bergaya pasti menjadi pilihan remaja masa kini itulah yang dikongsikan oleh kakak comei dan cantik iaitu Yuyu Zulaikha. Semua peluang yang ada mestilah digunakan sebaik mungkin, jika seseorang itu memberi manfaat kepada orang lain pasti kita akan hargainya. Tahniah, mungkin ini juga rezki orang yang nak kawin lagi bape ari je tinggal mesti kakak comei ni nervous menunggu hari bahagia yang di nantikan selama ini.
 
Kalau sapa-sapa minat menulis atau banyak idea yang nak dicurahkan, In Sha Allah satu ari nanti anda akan barjaya seperti orang lain juga. Okey, anda boleh dapatkan majalah Mingguan Wanita dengan harga RM3.30 sahaja.

6 comments:

  1. Tahniah! Agar lebih ramai blogger yang lebih serius dalam penulisan. Satu contoh yang baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. blogger makin di perlukan dalam penulisan

      Delete
  2. yuyu is among the bloggers yang inspire sy to be a successful blogger one day :D

    ReplyDelete
  3. Untungnya Yuyu :) Rezeki dah nak kawin ni agaknya

    Such an inspiration

    ReplyDelete
  4. tahniah buat yuyu.... terbaik.....

    ReplyDelete
  5. tahniah yuyu..die memang hebat..jangan pandang luaran je tau..

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.