Header Ads

Contest adalah rezekiku

Assalamualaikum 

Sebelum itu, nak ucapkan tahniah kepada para pemenang yang berjaya mendapat cabutan bertuah dimajlis SBB2014 yang lepas, rezeki mereka yang hadir sapa sangka orang yang datang dari jauh merekalah pemenangnya. Walaupun tiada tanda-tanda nak menang tapi terasa ada bau-bau akan dapat hadiah yang penting bukan bau kentut. 


Bestkan, kalau boleh tau awal kita akan dapat hadiah tak payah susah-susah nak kena tunggu sampai petang. Bila tunggu tup-tup nama orang lain yang kuar, tapi bila mereka dapat hadiah kami yang terasa gembira tulah namanya rezeki yang membawa bahagia kepada orang lain.


Pengumuman contest diumumkan, tengok semua entry masing-masing hebat-hebat tak boleh terlalu mengharap nanti diri sendiri yang kecewa. Satu-satu entry blog disebut debaran terasa tetiba entry blog iuzira.com disebut, terasa nak loncat bagai kanak-kanak dapat choki-choki di SBB2014, terus pegi kaunter dapatkan baucer memang seronok dapat rehatkan diri di SPA. ANJUNGJELITA tungguku datang sekarang mood exam, lapan lagi pemenang zira tak ingat sapa sebab semasa pengumuman di sebut begitu pantas yang tau pemenang lagi sorang Farisya.



Bunyi air semakin kedengaran, tak saba nak pergi sana boleh rawat kulit yang tak bermaya ni bagi bertenaga sikit yang penting bebas daripada bahan kimia. 100% bahan semula jadi first time nak pegi SPA tak dapat bayangkan keadaannya camne mesti aman dan damai hilang segala stress buat sementara. 

Segala kekotoran  daki-daki dan benda yang tak sepatutnya pasti akan ilang selepas manjakan diri di SPA, dah cam orang tak mandi memang kene sental habis nak bagi badan ni clean and clear daripada daki-daki yang ada. 
Belum cuba belum tau, sapa yang berkesempatan jemput la join contest yang ada manalah tau rezeki anda. Tunggu masa yang sesuai untuk pergi SPA ANJUNGJEITA. kalau ualls berminat nak pergi jugak ni ada detail tentang ANJUNGJELITA. 


Telephone: +6 03 – 8736 4412
Alamat : 115-1A & 1B, Jalan TKS 1, Taman Kajang Sentral, 43000 Kajang, Selangor View on Map
Twitter : @AnjungJelita

8 comments:

  1. Assalamualaikum.. wahh lama tak pergi spa. hehee selamat pagi, sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... ni bru nak merasa pegi spa, insya'allah lepas pegi kite share pengalaman pegi spa :)

      Delete
  2. tahnaih..memang besat dapat pergi spa..kene urut bagai..hehe

    ReplyDelete
  3. bestnyeeeeeeeeeeeeee..tahniahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.