Header Ads

tak sampai 24 jam selepas SBB2014

Assalamualaikum 

Balik je dari SBB2014 terus je crita pengalaman dekat sana dengan semangat dan berkobar-kobar crita dekat member "Niniey ainiey". Mula-mula yang zira crita, pasal gajet tak sangka dia teruja habis dah cam nak terkeluaq biji mata ''besarkan mata'' ramai penaja yang taja gajet dekat SBB2014 sampai ada yang terharu dapat gajet.


Pastu crita hadiah lain macam percutian, telkung dan domain makin jelez dia, sebenarnya takde niat pun nak bagi dia jelez cuma nak kongsi pengalaman berjumpa blogger yang berada di alam maya dan kini berjumpa di alam nyata dengan gelagat masing-masing yang dah cam lama jer kenai padahal tak pernah bersua muka pun tapi borak bukan main lama. Blogger hebat kini semakin di kenali ramai walaupun mereka ada yang takde blog.


Dengan keterujaan dia tu tak sangka dia pun tak saba nak jadi seorang blogger tak sampai 24 jam zira pergi SBB2014 kini dia sudah menjadi seorang blogger sebenarnya zira bukan reti nak mempengeruhi orang mungkin disebabkan semangat bercerita yang lain macam tu kot dia pun tak saba nak buat blog bukan senang nak jadi seorang blogger walaupun tengok simple jer tapi nak taip entry kena ada idea, kalau takde idea mungkin blog anda bersarang dan berhabuk yang paling susah nak kekalkan pembaca setia kalau entry sama pembaca akan bosan dan jemu untuk baca blog kita. Ada yang perli ada jugak yang bagi sokongan, semua tu kita buat hanya untuk meluangkan masa daripada buat benda yang tak berfaedah baik tulis entry, betul tak??

8 mac 2014
Sepetang bersama blogger dan yeos 2014 memberi kesan positif dan ia memberi idea kepada mereka yang tak tau nak taip entry apa?  Antara Blogger yang dijemput sebagai panel untuk majlis Sepetang Bersama Blogger 2014 ini adalah Ben AshaariRedmummyZarul HusinShafie Bustan dan Hazman Fadzi yang menceritakan perjalanan mereka menulis blog.



Tempat yang menyatukan blogger dari pelbagai latar belakang. Ia memberi kenangan yang sukar dilupakan, penyatuan di alam nyata lebih seronok berbanding di alam maya tetapi di alam maya adalah sesi perkenalan yang bagus sesama blogger disamping berkongsi idea dan pendapat.

25 comments:

  1. kenalan meja 9 :)

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehehehe comel jeeee kak iuzira nim.... techik molek.. hehehehhee tak sempat nak bertegur sapa hari tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ad gak baru kenal ada gak dh kenal tak cukup masa nak berkenalan semua.... tq

      Delete
  3. akak rasa akak nampak adik... agak2 adik perasan akak tak???

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa, napa tak prasan T_T
      akk meja no brapa?

      Delete
    2. alaaa, tak sempat nk tukar kad

      Delete
  4. kenalan dari floor manager yang sibuk... hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi.. tu la busy memanjang tak sempat nk bergambar

      Delete
  5. kita pegi juhaaaaaak :)

    ReplyDelete
  6. salam kenal orang bangi. lama jugak kita bersama haritu. jalan klcc semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tu la jalan laju sangat....

      Delete
  7. pasni kawan tu ajak join semua event..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole2. tp sy dh nk cuti... k.nadia nak kawin bole ke nk g even sama2

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.