Header Ads

Menangi Loket Emas 916 : Peraduan Blog Kedai Emas DuaLogam Merlimau

Assalamualaikum 

Emas itulah harta yang wanita suka ia boleh di simpan untuk kegunaan pada masa hadapan atau boleh di gunakan pabila kesempitan wang. Sebenarnya nak bagi tau kontet berbeza sikit dengan sebelum ni sebab hadiahnya ialah menangi loket Emas 916 huhu terasa mata ni bersinar-sinar je bagai emas itu berada di rantai leher yang sudah temui tuannya semula (*_*).




Mesti korang pun teringin memiliki loket emaskan? plezzz jawab "ya" dan anda boleh sertai peraduan ini. Kepada yang berminat boleh  lihat syarat peraduan ia tamat pada 15 Oktober 2014.  Kepada mereka yang tak sabar untuk dapatkan emas ini anda boleh ke Kedai Emas DuaLogam Merlimau.

apa yang zira suka tengok emas ni adalah design dia yang buat aku tertarik, tak semua kedai ada design yang kita minat, betol tak? jadi kalau kedai emas dualogam Merlimau ni ada yang anda suka, cepat-cepat la beli, kedai emas ini terletak JB 7011 taman Mewah, Merlimau Melaka. Ia dibuka setiap hari pada 11.00 pagi hingga 6.30 petang kecuali jumaat dan ahad.


Inilah kedai emas dualogam Merlimau, untuk menyenangkan lagi anda mengetahui lebih lanjut mengenai kedai emas ini anda boleh ke talian di media sosial seperti Twitter, Instagram dan Facebook, atau hubungi pemilik kedai melalui SMS/Telegram/Whatsap 0196551980.


saja zira besarkan gambar emas-emas ni bagi korang pun berpinar-pinar mata nak pilih masa satu yang sepatutnya jadi milik anda. Ha, tu dia mesti korang dah pilih emas ni kan? kalau tak, macam zira tengok cam ada mata yang dah bersinar je (*_*)


Meli tengok emas manyak murah emas916.dualogam.my mari beli emas bagi duit dapat emas mali-mali huhu ada macam amoi jual emas tak?? Okey di sebabkan korang dah teruja tengok emas lepas ni boleh ke page dualogam merlimau untuk mengetahui info terkini tentang emas.


3 comments:

  1. jemput join Nurzakiah :)

    ReplyDelete
  2. Dengar emas laju je kita bukak Masya Allah hahaha

    ReplyDelete
  3. huhu, apa lagi nad join ye mane tau rezki dapat emas

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.