Header Ads

Lets Cantik Skincare by NurSajat Beautician

Assalamualaikum 

Sebagai seorang wanita mestilah nak jaga penampilan terutamanya pada wajah kerana mereka mementingkan kecantikan. Kalau ada orang yang kata tak suka cantik jangan percaya sebab hati mereka mesti akan cakap suka bila seseorang itu kelihatan cantik sudah pasti orang akan memandangnya kerana wanita juga sukakan perhatian. 

Setiap wanita yang berkemampuan mereka ada yang sanggup membuat pembedahan demi kelihatan cantik agar sentiasa di puji dan bagi mereka yang kurang berkemampuan mereka akan mencari produk yang sesuai untuk kulit mereka kerana tidak semua produk kecantikan sesuai semua jenis kulit, begitu juga lelaki. Siapa kata lelaki tak amik kisah pasal kesihatan kulit? Sudah pasti mereka juga ingin mengambil tahu walaupun sedikit cuma tidak terlalu ketara seperti perempuan. Kesihatan kulit juga memberi keselesaan pada diri kita.


 Di sini korang boleh tahu kulit jenis apa yang dihadapi sekarang.


Bagi lelaki pula ada 5 jenis kulit muka

Aku baru mengetahui satu produk kecantikan iaitu Lets Cantik Skincare dari NurSajat Beautician yang dihasilkan dengan teknologi terkini yang telah diformulasikan dengan penggunaan bahan-bahan semula jadi daripada Tea Tree, Ekstrak Papaya, Coconut Oil, Vit E Extract Piper Bettle, Stem Cell dan Microcitrus Australasisca Fruit Extract yang dipercayai mampu mengekalkan kecantikan kulit secara keseluruhan.

Terdapat 3 jenis produk dari Produk Lets Cantik Skincare yang mempunyai fungsinya tersendiri. Lets Cantik Skincare ini terdiri daripada pencuci mukaserum malamkrim pemutih muka (BB Cream) dan krim jerawat untuk kulit yang bermasalah. Korang patut cuba Lets Cantik Skincare untuk kecantikan yang lebih khusus pada wajah. 


  • Georgeous BB Gream 15GM
    Melindungi kulit daripada sinaran matahari.memberi kelembapan pada kulit muka,Mengecilakn pori-pori.Mengembalikan keremajaan kulit, merawat kulit berminyak membantu mengurangkan jerawat.
  • Amazing Cleanser Gel 50ML
    Melembutkan, menghaluskan dan melicinkan kulit muka serta membantu menghilangkan jerawat dan kedutan kulit. Kulit lebih berseri dan bermaya.
  • Fabulous Night Serum
    Memberi kelembapan pada kulit muka, mengecilkan pori-pori, mengembalikan keremajaan kulit anti kedutan, mencerahkan kulit muka, membantu mengurangkan jerawat dan jeragat.
Ramai di kalangan artis yang telah mencuba Lets cantik Skincare dan kebanyakan mereka menerima reaksi yang positif setelah mencuba Lets Cantik Skincare by NurSajat Beautician. Kredit mohdrasul


CARA DAPATKAN LETS CANTIK SKINCARE DARI NURSAJAT BEAUTICIAN


NurSajat Beautician telah melancarkan laman web rasminya iaitu www.letscantik.com.my , pelancaran ini memudahkan pelanggan dapatkan produk Lets Cantik Skincare  secara online. Jadi, kalau stok  Lets Cantik Skincare dah nak habis cepat-cepat buat tempah secara online sekarang apa-apa hanya di hujung jari je. 

Okey, kalau nak dapatkan produk ini sendiri boleh ke pusat kecantikan yang berada di Galaxy Ampang Shopping Mall, Kuala Lumpur dan di Bandar Baru Uda Johor Bahru. NurSajat Beautician hanya mempunyai dua cawangan sahaja buat masa ini dan mereka mempunyai 5 pembantu perubatan yang professional dan diiktiraf dari Kerajaan untuk memberikan rawatan kepada pelanggan.

Bagi pengguna tegar NurSajat Beautician iaitu Lets Cantik Skincare kepada mereka yang berminat menjadi stokis, pendaftaran stokis juga dibuka. korang sendiri boleh menjadi testimoni dan ia lebih mudah untuk menarik pelanggan kerana sudah pasti jiran-jiran dan saudara serta rakan-rakan akan bertanya rahsia kecantikan wajah korang.

PERKHIDMATAN LAIN 
NurSajat Beautician juga menyediakan perkhidmatan lain seperti Facial Treatment, Injection IV Drip, IV Drip, Drip, Facial, Nano Treatment dan banyak lagi kalau nak merasai perkhidmatan  NurSajat Beautician boleh datang ke Galaxy Ampang Shopping Mall dan Bandar Baru Uda Johor Bahru. Untuk maklumat anjut boleh layari “Instagram” milik Nur Sajat dan NurSajat Beautician.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.