Header Ads

mewangi satu dunia - Majlis pelancaran produk MEWANGI

Mewangi satu dunia - Majlis pelancaran produk MEWANGI, produk yang dilancarkan pada 6 Disember 2016. Mewangi adalah satu produk kecantikan dan kesihatan bumiputera bertaraf GMP, produk ini boleh dipakai seluruh badan jadi korang boleh mandi mengunakan produk ini.

aku baru tenyah sedikit produk MEWANGI kat muka rasa fresh je ni belum tenyah satu badan confirm wangi satu badan tak payah pakai minyak wangi lepas ni. Sentiasa segar sepanjang masa dengan produk mewangi.




IKON IRAMA MALAYSIA SEBAGAI DUTA MEWANGI


Majlis pelancaran ini telah dirasmikan oleh Y.M Tengku Hishahmmuddin Zaizi bin Y.A.M Tengku Azman Shah Alhaj bertempat The Lounge, Hilton Kuala Lumpur. Majlis ini telah berkongsi kebaikan serta kelebihan MEWANGI kepada peminat dan pengguna.

NORANIZA IDRIS adalah duta produk MEWANGI yang menggunakan tredmark mewangi satu dunia sangat sesuai dan boleh digunakan oleh lelaki dan wanita. Produk ini 100% berkualiti tinggi dan selamat digunakan serta suci dan bersih menggunakan bahan-bahan alami dan bebas alahan yang diformulasikan dengan sumber semulajadi.



Bahan yang digunakan seperti garam bukit, lilin lebah,pati bunga-bungaan dan herba tempatan yang terkenal dengan pelbagai khasiat dan kebaikan. Kesemua rangkaian produk MEWANGI mendapat kelulusan dan berdaftar Kementerian Kesihatan Malaysia yang terbukti bebas daripada merbahaya seprti merkuri, hidrokinon dan paraben yang boleh mendatangkan kesan mudarat kepada pengguna.

PUAN AYU AZMERA ABD MOIN PENGASAS PRODUK Kecantikan MEWANGI

Semasa di Majlis pelancaran produk MEWANGI Puan Azmera banyak berkongsikan kebaikan produk kepada semua stokis ,media dan rakan-rakan.  Produk penjagaan kecantikan berkualiti tinggi penjagaan wajah dan kulit badan lengkap dengan harga mampu milik.





Semangat Puan Ayu Azmera membuatkan para stokis yang hadir turus bersemangat berkongsikan kebaikan MEWANGI kepada orang ramai. Puan Ayu juga memberi sedikit nasihat kepada yang semua orang harus menjaga kulit dengan baik.

Selain itu, beliau juga menyokong sesiapa sahaja ingin berniaga dan akan di beri latihan khas untuk tingkatkan jualan. Kalau korang berminat menjadi salah satu sebahagian daripada produk mewangi sangai di alu-alukan, lepas ni makin wangilah badan korang dengan produk mewangi.



PUTIH, ANJAL, GEBU DAN CANTIK MENAWAN

Seiring dengan moto produk MEWANGI, "putih, anjal, gebu dan cantik menawan" NIZAYU PRIMA MARKETING bermatlamat untuk mengeluarkan kecantikan di samping membuka peluang keusahawanan kepada masyarakat.

Sesiapa sahaja boleh berniaga tidak mengira usia dan berbilang kaum untuk menjalankan perniagaan atas talian yang semakin menjadi pilihan pengguna hari ini, Perniagaan secara online lebih mudah untuk dipasarkan yang penting melalui cara yang betul.

ANTARA PRODUK MEWANGI SEMASA MAJLIS PELANCARAN

Terdapat 4 produk yang tampil khusus dan di rumuskan untuk pengguna masyarakat Asia iaitu:-



  • MEWANGI CHEWING GUM SOAP ( Rm49sm & Rm59ss)
Pencuci muka yang dihasilkan daripada kulit kayu manis dan madu . Ia sangat sesuai untuk kulit muka aku yang yang mempunyai masalah jerawat umur semakin meningkat jadi jerawat semakin sensitive dan sesiapa ada masalah jeragat ia juga boleh merawat serta dapat melindungi kulit, mencerah, menghilangkan kegatalan muka akibat resdung dan menyejukkan radang kulit. 

  • MEWANGI PEELING SCRUB ( Rm49sm & Rm59ss)
Merupakan skrub/lulur garam bukit untuk kegunaan muka dan badan, kelebihan scrub/lulur adalah membuang kulit mati, daki, menipiskan jeragat dan memudarkan parut serta menghilangkan kehitaman di celahan badan, ketiak dan kelengkang.


  • MEWANGI CREAM (Rm49sm & Rm59ss)
Jarang kita dengar krim untuk badan, inilah kelebihan MEWANGI, ia juga untuk kegunaan muka dan badan yang menggabungkan 7 pati bunga dan serbuk mutiara serta mempunyai SPF60 untuk menyekatakan tona kulit, menggebukan, mencerah, melembutkan, menganjalkan seri menaikkan aura dan seri wajah.

  • MEWANGI PENAIK SERI 7 BUNGA (Rm69sm & Rm75ss)
Merupakan krim kegunaan muka diestrak dan diformulasikan daripada lilin lebah dengan 7 pati bunga untuk menyelesaikan masalah jerawat dan jeragat yang degil. 14 hari kegunaan berupaya menjadikan kulit agar berseri-seri dan lebih cerah merah jambu.

Produk MEWANGI juga akan mengeluarkan beberapa produk kosmetik dalam pasaran akan datang iaitu Gincu Bibir mewangi dengan 4 pilihan warna (pink Ayu, Pink Mawae, Merah Pinang dan Natural Gloss), Bedak Alas mewangi  dan Minyak wangi mewangi dengan 7 kelopak mawar.


Terima kasih kepada rakan blogger Halim Brother pengasas komuniti HAIBLOGGER atas jemputan ke majlis ini, untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk mewangi boleh hubungi nombor di bawah:-

Hotline     : +6016 444 7131 / +603-7813 7707
Alamat     : No23-G, Blk 2 jalan elektron NU16/N, Sek U16, denai Alam 40160, SHAH ALAM,                           Selangor, Malaysia.
Facebook : mewangi satu dunia
youtube    : Tv mewangi
Website    : www.mewangiofficial.com

5 comments:

  1. wow bestnyaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. bestkann produkk tuuu , makin cantiklaaa awaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. mcm nak try je produk ne...hehehehe
    best tak guna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. best produk ni, wangi bau dia boleh kecutkan jerawat

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.